Det är fredag och jag har inte ett skit att göra..
Utskriftsvy
Det är fredag och jag har inte ett skit att göra..
Vilka krav de var på veckodagarna då.... Nej nu tar jag fan livet av mig.
:wub:
Knäcka kolvring är alltid kul. speciellt när man äntligen hade tid att montera allt :>
Vart skinnflådd av mitt shotglas i aluminium när jag drack fryst Jäger. :(
Polarn däckade. Det var den kvällen, sug min ***. :(
http://www.gp.se/nyheter/halland/1.4...nade-i-vattnet det var fjärde gången det skedde i år.
Söndag.. Finns fan inte ett piss att göra, kasst väder, bara allmänt dryg dag :( Saknar sommarn som fan med! :(
Hahaha, va och åkte med polaren i hans bil, han kopplar ur ESP´n spinner loss rejält och flexröret spricker XD HAHAHAHAHAHAH
Hojab´s perkeringsservice..
Vi som studenter @ MDH har ett speciellt kort i framrutan på våra bilar som betyder att vi bara behöver betala 12 kr/dag på en viss parkering (12 kr/timme annars). Hade betalat mina 12 kr och när jag kom tillbaks till bilen hade jag fått P-böter @ 400 kr, andra gången nu och man måste överklaga skriftligt och skicka som brev, jävla fegisar...
Vet inte om det e win eller fail men min lillebror sitter utanför mitt rum och ser på film med (antagligen, vet ej) sin tjej.
gick upp nu :(
Har LAN snart och medans vi åt på en pizzeria så blev expert rånat i närheten :P
Eskilstuna är fail..
WoW är grymt men lanar fan inte på vardagar! Det är att gå för långt!
Vi ska vadera vårat hus .. och nån mäklare kommer hit. så jag MÅSTE städa rummet vilket jag absolut inte pallar för jag är en LAT JÄVLA UNGE! .. ja, de är väl allt :) tack för mig !
sjuk på 16-årsdagen...
Att jag bara får mer och mer ont i handleden för varje dag som går:(