Haha, okej, men nu när du är inne kan du väl svara på denna frågan;) skriv 5^8+5^8+5^8+5^8 med basen 2. Hjäälp! :(
Utskriftsvy
Skulle skriva hur het min klasskompis var.. Självklart skickade jag till henne...
exakt xD
Inge fail? Då vet hon vad du tycker.
Vädret..
En dieselbil kan gå VÄLDIGT långt bara så ni vet
Min kompis mamma har en Merca diesel har gått över 60, bara bytt småsaker (ej motordelar har jag för mig)
men ja inte så "endast" ^^
haha :P
Framdrevet lossnade, kedjan trasslade in sig i bakdrevet, det började regna, bensinlampan började lysa, baklyktan pajjade.. Allt inom några tiotal sekunder.. :(
Kan inte se kungarna av tylösand, för jag har inte 5:an på mitt rum :( Någon som vet om det går att kolla på det online via datorn?
Blev sparkad i ansiktet på bussen, dock var det inte meningen av han som gjorde det, men ändå... :/
Började ÖSregna idag på centralen när jag skulle till skolan, byxorna blev totalt genomblöta på bara några sekunder, kom till skolan helt genomblöt. För att sedan få reda på att den enda lektionen jag har idag var inställd..
De hemska 2-3 åriga dagisbarnen ritade på mig.. :sad: Jag fick en fin röd sol av Amanda på underamen.. :nooo:
Mina smärtstillande börjar gå över:D Gör ont som fan:damn:
Gallrat med motorsåg hela dagen, Sjukt jobbigt zzzZZZZZ
gick ifrån min praktikplats till skolan ( bussen går därifrån) 2 km i ösregn -.-
sen så blev polaren påkörd och han som körde på han smet utan att lämna uppgifter eller något alls
resulterade i ramsne sne fälg repiga kåpor, som tur är så klarade han sig oskadd
http://i495.photobucket.com/albums/r...a/DSC00066.jpg
Morsan har nyligen opererat ryggen så nu får jag va slav åt henne.