Fängelse finns med i straffskalan, så ja.
Utskriftsvy
tyvärr inte :( han var ganska chockad (han kollade i bakspegeln precis innan han skulle svänga och då körde den på han) så han visste inte ens att bilen va där
vet bara att det var en vit bil @ pickup typ först trodde vi att det va en caddy men sen såg vi en annan som inte va likadan men den tyckte han liknade den (fast annan färg)
så vi ska ut o leta o se om vi kan hitta ngn
Ombesiktning på bilen och så funkar ljudet inte på datorn:@
Jäva långa lunch raster på fredagar..
fick nu reda på att middagen imorrn e inställd:( jävla pissdag detta. Polaren fick punktering på bilen med.
http://www.barometern.se/nyheter/kal...#disqus_thread
". Maja Elgán satt längst fram i kön, en plats hon fått efter att ha köat sedan klockan fem på eftermiddagen. "
Yeah right! Fast ne, Skumt att JAG fick biljetten först då, och vi var där en timme innan dem.. :doh:
medans jag köpte röd pölse på båten mellan danmark och sverige kom det securitas vakter som slängde min öl som polarna vaktade. :( tappade sedan pölsen när jag skulle gå av båten. :sad:
för bra självförtroende att köra över diken med plogen :rolling:
åkern har varit oskött i snart 10 år:whops:
http://img708.imageshack.us/img708/1...c2485kopia.jpg
Hittade en flaska med ammoniak på gymmet, trodde det var utblandat med vatten.. Fan vad det bränns i ögonen och näsan.
Kom nyss hem.
Min låssaspappa " Emil jag tror du har fått ett meddelande, fast på min telefon "
Ringde upp röstbrevlådan och lyssnade " Hej Emil det är Katarina, jag vill att du ringer mig! Puss hej "
När jag sökte på hitta så bor hon tydligen i Örebro vilket är 15 mil här ifrån.
ööeeehmm..? :whops: :thinking:
Ringde upp nummret och fråga efter Kataria men hon var inte hemma så får prova senare! Haha
Värdelös "hemmafest"...
Sen nu när man piercat tungan så får man ju inte dricka alkohol så de vart bara en öl.(N)
varit bakfull trots att jag var chaffis igår...
Historien från inatt: Mamma kommer ner klockan halv sju, hittar min skjorta i hallen. En strumpa på toaletten, mina byxor i vardagsrummet och jag hade däckat i soffan. Blåste 0.44 halv tolv.
Har inte gjort ett piss idag...Bara suttit framför datan hela dagen :O
Samma här, låg i sängen tills halv 4, polarna hade ringt massor med gånger :( Känns som jag slösat en dag på att inte göra ett skit .. Inte för att jag är fotbollsintresserad, men KFF spelar sin sista dag på Fredrikskans idag, och jag hade fribiljett. Polarna skulle dit, kunde likagärna hänga med på de liksom :/
Att ingen kommenterar min tråd. :(
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...5213#post95213
att jag ska sälja moppen idag .. och bara för de ska den krångla med att den antingen får för mycket luft eller för mycket bensin .. :(
Suttit vid datorn sedan jag vaknade, finns inte ett skit man kan göra :(
att man sitter fast här på landet tills tisdag - finns inget o göra när de e kasst väder, sen att det är mörkt kl 5 gör inte saken bättre.. fyfan asså
dagens fail är nog Windows internet explorer 9 väääääldigt konstigt jämfört med alla andra explorer :P
precis sprungit runt i en timme i en grotta och försökt hitta vägen jag kom ifrån, i minecraft då alltså :P
Har ofta samma problem, men fredagen var nog jobbigast. I två timmar letade jag efter diamant så jag kunde hacka obsidian och när jag väl hittat och gjort en hacka av dem så gick jag ner i grottan och skulle börja hacka. Tar inte lång stund innan man faller ner i lavan och dör, hackan försvinner också..