vad passar inte? vad är förtjockt/försmalt?
Utskriftsvy
den vidriga pk-****n hans aro ljuger och förnedrar en tjej i radio i pk-hetens namn: http://www.youtube.com/watch?v=Pa652...watch_response
säger bara en sak: svenskarnas parti 2014
En kille (tjockis) hade en diskution med en tjej i bussen.
Kille: Ska köpa en cross för 4k en 250... 250cc.
tjej: Jaha
Kille: Aa den går 140! Tänk att köra på väg i 140 och dra snutarna, skulle inte det vara coolt? (Sa han glatt)
Tjej: Nej det tycker jag inte. osv osv -.-
Sen...
Kille: har också en bil som går 250. Funderar på chippa den då kommer den gå...... ja, kanske 270-280kmh
tjej: (hörde inte vad hon sa)
:doh:
Fick ett sms på engelska om min blocket annons, folk som går på de där måste ju vara förståndshandikappade?
Precis när jag skulle gå o lägga mig förut så spran g ett halv stort små kryp över golvet. Döda de och är 99% säker på att det är en kackellacka
Och nu vågar jag inte gå o lägga mig. Enligt google så kommer dom fram på natten så ska sitta uppe inatt och hålla koll på golvet :(
Att forumet börjar bli rätt dött efter typ 3...
Jag är faktiskt inne litegrann :D hihihi jag är så jädra busig o e upppe så sent, t.o.m. kärringen soim åker UNT-bilen är i byn och lämnar tidningar till allihpåa :D haha!
skola imorgon, och måste till kalmar idag för att köpa lite ikea grejor :(
Allmänt trött och förkyld efter igår. Och så fittfotboll på gymnastik imorn, orkar inte med fotboll! :mad:
Ska till Norge med klassen imorgon, gå i fjällen ftw.. :bla:
Moppen hade ingen ork och ingen tomgång , konstigt du ! En spricka i insuget alldeles bakom slangklämman som jag inte la märke till förut :D
Lite win ändå , har ju nytt insug på väg redan :D
Fuuuuckiiiiiing tråååååååååååkiiiiiiiiiigt -.-
Hata söndagar..
Jävla förkylning, det ända jag fått i mig på 3 dagar är 1 l mjölk, lite melon och en morot. Gör så satans ont att svälja, hade hellre fått en käftsmäll för varje gång jag sväljer än så som det är nu. Feber har jag med, så jävla tråkigt.
körde vid täbycentrum idag så kommer en polisbil med blå ljus som tydligen ville racea, men han drog mig tyvär
Nya händelsegrejen på facebook. Man behöver ju verkligen veta exakt när någon har loggat in, gillat ett foto/status och/eller kommenterar nåt.
Nja, gör ont att bara dricka vatten så vetifan hur jag ska göra. Lutar åt halsfluss.
Symtom
När man har halsfluss är det vanligt att man
•har ont i halsen när man sväljer
•känner sig sjuk
•har feber.
http://www.1177.se/Kalmar-lan/Fakta-...mar/Halsfluss/