Hahahah, åh fan va dedär livade upp dagen ;D
Utskriftsvy
Fett skönt med 5dagars lång helg dåe:P
Hade jag inte haft två av Sveriges tightaste pojkar i min sign skulle du lätt ägt den nu! hahahah
Ont: http://icanhascheezburger.com/2007/1...ledore-is-gay/
Äntlig klar med allt i böckerna i skolan så imorgon får vi äntligen börja med bilarna dock något jag aldrig gjort och säkert inget som är speciellt roligt heller för den delen, säkringar mm.
Var nåt knas i matsalen så dem inte kunde servera mat så sluta runt 11 :D Dock var det teknik som är roligaste lektionen men men..
Köpt aerox ! :)
Inte Dagens men morgongdagens : Moppemeet Tagga förfan:D
(har inte tillgång till data imorgon drf skriver jag nu)
Hämta min Iphone 4 idag efter 5 veckors leveranstid! :)
Creative EP650 Chrome är vattentåliga, la mina i ett vattenglas i sömnen :)
Gårdagens win: Köpte säng, täcke och kudde! Sjukt nice! Aldrig sovit så gott tror jag inte :wub:
Dagens win: Var på ikea och köpte nya lakan, påslakan osv. lite möbler, hittade en soffa till rummet som ska köpas osv. Sen så fick jag internet idag i den nya lägenheten, 100mbit/s :wub:
Alltså, denna veckan har hittils vart win! Plus att Max öppnade idag! :D
att man får ledigt från praktiken varje fredag :D
sovmorgon till 10.30
imorn kommer kanse lite saker till mig på posten:huhu: ktm platta,kåpset och en tank.
Lite fail, men missade bussen och går inga fler, mamma har ingen bil och jag kan inte ta mig till resecentrum (1,2 mil typ) vilket gör att jag tar ledigt idag :wub:
Varför kan inte jag möta sådana poliser? :mad:
Förvisso hälsar de på mig ibland med tutan och sånt, men de vill aldrig prata om roliga saker :(
Farsan kom hem med en "ny" stol från jobbet, Sitter mycket bättre och skönare i denna :D Jämfört med gamla skitstolen som allt satt löst på och som hade såndär låg ryggdyna eller vad man ska kalla det.
ahahahah wtf
ja åt världens goaste mat idag!!=)
en Limpa L&M röda för 200kr :)
hahahahaha
Wienerbröd!:wub:
Körde precis lite "Bönder, Borgare och Adel" inne i stan... Skrapade dock inte ihop så många poäng.
http://www.youtube.com/watch?v=0fGb_lnkOCA
bränna däck:ninja: