Får hämta min ludix idag från snuten , men det blir imorgon!
Utskriftsvy
Får hämta min ludix idag från snuten , men det blir imorgon!
Paketet jag beställde från TS igår kl 17.00 kom idag kl 15.00 :D
Jag fick mina grejor från ts , leovince zx-r med variatorvikter och kopplingsfjädrar,munstyckssats,vita blinkersglas och lampor till det :)
Köpte lösgodis idag. asgott.:wub:
Fick ktm plattan idag:huhu:
Kan hämta ut nya mobilen idag. :shifty:
en kille skrev just detta till mig xD..
Jag; du är ju helt bakom flötet, man kan stänga av Auto aim om man vill.
så du tror det är lättare att spela med en kontroll än mus och tangentbord? haha^^..
Han: du är helt bakom flötet, hur tror du pc har blivit så stort inom esport och konsol ligger långt ifrån? jo för att det är mycket mer skill man kan mäta av på pc än på någon konsol. Antar att du aldrig har speccat en elite cs match eller något, titta på en försök spela som dom gör, kom tbx sen!
Obs: "Win" :rolling:
Halo Reach <3
Mitt malossi vl15 membran från ''4gg3'' på forumet ligger på posten, hämtar den snart :wub:
äter varma vitlöksbröd :)))
Hittat felet som gjort att inte moppen startat.
Av någon anledning har jag varit sjuukt glad och rastlös hela dagen :P
må va lite gammal men vafän. http://www.youtube.com/watch?v=_QYj4MQ-ZeI :D
Sålde ena skotern.
http://www.moppenet.nu/images/imported/2010/10/970.jpg
vad fick du?
var det till en forumit kanske?
Nytt skrivbord i ek, samt ny hylla i ek, samt ny datorstol och ny papperskorg! :) nöjd:) skrivbrdsunderlägg ska jag köpa nån dag med, hittade ett jävligt snyggt, men fanns inte på lager:(
Studiedag <333333
Snöööööööööööööööööööö ;)
+1
Ont. Fick sluta typ 50 min tidigare idag då vi hade lab på sista lektionen och jag blev klar först så fick dra :D Sen så är det rugby mellan min skola och en annan skola om 30 dagar typ, det är en av
Sveriges största tävling mellan olika skolor, ska bli förbannat kul. "Den andra skolan" har köning ikv till biljetterna, så massa folk från vår skola, alla treor, rubgylager, Kgb (skolans "trummgrupp eller vafan man ska kalla det, som spelar våra "hejjaramsor") osv. ska dit ikv och "visa vilka som bestämmer" Haha, värt att dra med dom!