Ja som topic :)
Utskriftsvy
Ja som topic :)
om det skulle vara serriöst med ett bra tidsystem och allt är lagligt så visst :)
Vi snackar olagligt här...
jag är på iaf :) kan nog få med mig runt 5-10 st! Olagligt ofc :D
Kanske är på, beror på tid samt vart :)
Jag är lugnt på men det beror på när.. Ska bort i en månad och kommer tillbaka precis efter att skolan börjat. Tror knappast att jag hinner ;) Men jag kan försöka övertala någon kompis om ni behöver folk..
Vet inte vad tycker ni? Enligt mig så tycker jag vi ska ha ett meet i augusti när folk börjar komma hem? :)
Skulle väl funka då väldigt många är vid sommarstugor och på andra ställen nu. Jag kommer nog inte hinna i augusti heller då jag inte har något fordon, jag måste importera, besikta och regga mopeden först..:rolling:
En Derbi såklart! Vad annars!? :D
Eller för att det är en -07a som bara kostade 1000euro och då var den bara ett år gammal (köpte den år -08 men den fick bli kvar där en stund). Tror knappast att även fast det har gått ett par år sedan dess att jag kan få tag på en -07 till ca. 10k i kronor.. (?) :p
Något intresse av ett olagligt meet i uppsala i vår? :) Skulle innehålla typ: Käka, cruise och en jävla massa snack! Någon uppsalabo som är intresserad? :)
i Gottsunda?:gloria:
Om det blir nåt så kanske man tar bilen och tittar förbi :wub:
Jag är intresserad , fast då kommer jag bara och pratar, käkar och lite sånt (: Är ju bara 14 då
Haha, det är sista stället jag skulle åka till om de vart ett meet :wub:
Najs! :D
Ah najs! Finns en del moppepojkar i örsa som kanske också skulle vara intresserade tror jag. Jag vet iaf en hel del folk som är intresserade här i uppsala! :) Finns ju jäkligt bra möjligheter här i uppsala både för race, stunt och cruise :)
jag är lätt på :D
Så, grabbar.. vad sägs om ett litet vår meet?
Jaaa! :) Måste bara, öhm, laga mopedhelvetet först! Den har inte startat sedan början av vintern! :D