Ja, då var det sommarlov. Nice som fan att slippa gå upp 0730 varje dag osv osv... MEN!
Vad ska man göra under de följande 10 (?) veckorna?
Utanför fönstret är det 13 grader "varmt" och grått som fan. Dagens VM-matcher suger *** och jag orkar inte dra till någon polare.
Det enda jag har planerat in under sommaren är en resa till Spanien om ett par veckor. Inget annat.
Så, kom med tips på vad man kan göra :huhu:

