Hejsan ska eventuellt köpa en ny moped men vad för typ av cross moped ska man välja , dom här e intressanta för mig
Ch racing
Cpi sm
Derbi
men kom gärna med egna tips och förslag.
Utskriftsvy
Hejsan ska eventuellt köpa en ny moped men vad för typ av cross moped ska man välja , dom här e intressanta för mig
Ch racing
Cpi sm
Derbi
men kom gärna med egna tips och förslag.
Absolut det ska jag göra.
derbi eller roxon! köp ingen cpi .. dom är värdelösa
Rieju! :D
Ch racing är feeeeeta, köp direkt!
Köp dig en Ch racing, derbi är värdelösa om man bortser från motorn som är riktigt bra. :)
Okej jag ska titta runt lite och se om jag hittar nåt intressant.
beta rr?
Beta rr har jag tittat på med.
asså om du vill sticka ut lite i mängden så kan du köpa en roxon! men om du vill ha en mycket vanlig moppe så ska du välja rieju rrx derbi ch-racing osv. rrxerna är cp små om du inte höjer dem!
Helt klart Derbi eller Ch. :)
Tack för alla tipsen som jag fick av er så nu ska kolla runt lite på blocket och se om jag hittar nåt.
ch racing helt klart, cpi's kvalite är inget att hurra för! motorn håller inte så bra + att de har ingen kick original SM modellen, endast elstart
Ch Racing eller Beta RR båda bra mopeder men tror ch:n har bättre gaffel orginal :huhu::P
Generic trigger sm !!!!
Derbi, beta rr och roxon är dom som ser bra ut , sorry moppe pojkar men tycker verkligen rieju , cpi och ch racing är grymt fula i formerna.. ( nu lär de bli ett jävla tjaffs här haha;) men alla måste få ha sina åsikter!:D )
Rieju:huhu:
Vilka e det som gör dom här ch racing??
Reiju RR eller vad dom heter e ganska snygga med.