skulle fråga på cykelkraft om dom hade adapter till metrakit sp då sa dom att metrakit hade gått i konkurs och att man inte kan beställa något!!! konstigt att dom gått i konkurs:sad:
Utskriftsvy
skulle fråga på cykelkraft om dom hade adapter till metrakit sp då sa dom att metrakit hade gått i konkurs och att man inte kan beställa något!!! konstigt att dom gått i konkurs:sad:
va fan? :O
vänta .... är det Cykelkraft som gått i konkurs eller Metrakit ? hehe :thinking::unsure:
Äh, deras saker var ändå skit (iaf scooter). Har ingen chans att konkurera ut malossi eller polini.
Har jag svårt att tro, står ingenting i media eller på deras hemsida.
Det gjorde dem väl för typ 2 månader sen? och jag har sagt det tidigare: Köp mk delar innan dem tar slut!!!!!!!!!!
Jag som ville beställa en mk handmade cylle förut...:(
Som sagt, det pratades om det i startuningtråden för ett tag sedan. Synd.:)
Jälva synd :( :sad:
men kör typ inte alla hyper moppar med mk prorace rör vad ska dom kör med då alla rör på blocket kommer väll ta slut direkt:sad::mad::evilmad:
Har en handmade 70cc jag till am6 :wub: Till salu för rätt pris !
haha därför grejerna är så billiga på cykelkraft:P tex pr underliggande till derbi 1999:-
Nu blev man bara mera sugen på PR överliggande..
förjävla synd måste jag säga då jag verkligen äslkar metrakit:)
man får väll vänta o se om nått nytt kommer fram på marknaden istället;)
äsch skitgrejjer , MHR är livet
måste fan köpa ett lager kolvar nästan:unsure:
inte så roligt för de som har metrakitt cylindrar nu
finns kolvar så det räcker och blir över som finns att köpa , varför skulle det inte gå att t.ex sätta i en mhr kolv i en pr cylinder?
jag köpte ju en ny sp 70cc för nån vecka sen. Så man kan inte köpa t.ex packningar till den cylindern sen då? kolv finns väl någon annan som passar?
Var ju en tråd om detta för ett bra tag sedan om att de gått i konkurs :p och beställde nya packningar för 1 månad sen :o
Det är helt riktigt att Metrakit har gått i konkurs, men jag har talat med före detta export chefen på Metrakit och enligt honom kommer Metrakit att återuppstå fast i en annan ägande form.
Om detta nu kommer att ske är endast framtiden som kan utvisa..
//Micke
Hoppas det händer lite värre grejer i framtiden, MK har inte gjort så imponerande grejer hittills om jag få säga det själv :)