Lås
Utskriftsvy
Lås
Jo jag skulle gärna åka dit isåfall om man kan få ordnat skjuts. Vart i tyskalnd är det isåfall?
Intressant, intressant!
lite sugen med våran alu dragster då:D
När är meetet ? För om det är mot hösten kan man dra Roadtrip och kolla :) Då har man ju hunnit fått körkort :rolling:
OM jag fortsätter o bygger till nästa år så skulle de vara riktigt intressant:)
njae de beror på vad ekonomin tillåter , och om ja kommer fortsätta eller ej ;)
Har dom någon hemsida?
Dragster på G :)
Om det blir av där kommer jag ner med en växlad AM6 dragster :)
Har troligen scootdragster 2011, så det låter intressant :)
Enligt dom själva så är det 50/50 att det kommer vara i Tyskland pågrund av deras ekonomi. :)
JAg är intresserad
vi hyr en buss?
någon över 18 lär ju ha körkort iaf ;)
detta kan vara intressant :D:D:D , fett det hade varit om alla hade åkt dit med en buss :wub:
Vem fan har D-kort då? :P
detta blir fett! hänger lätt på om de blir nått.. även om jag kanske inte har någon egen hoj:)
Tänkte ni ta med ett stort släpp med alla hojjar på och åka buss då eller?
Ja skulle kunna vara intresserad om jag får plats!.
Vore kul att åka ner dit även om man själv inte har hyper :P Men men lycka till ni som ska dit och visa att sverige ligger etta bland hypers! ;)
Jag har körkort och bil då, kan väl köra :)
Som det ser ut så kommer de gå en lastbil från Göteborg trakterna och kanske en bil från värmland från Team IMD. Är lite osäkert än vilka som ska med och hur många hojar. Men ni kan räkna med lastbilen från GBG trakterna iaf :)
Ja är på:)
Jag är lätt på när jag byggt klart banrace zippen :)
Man får alltså köra med SM moped eller är jag ute och cyklar nu? :)
Vad körs det för klasser?
T ex dragsters, standard ramar osv?
Låter mycket intressant.
Jag hakar gärna på och kör ner om detta blir av.
Jag bor i uddevalla 6 mil från göteborg :P Så om man kan kan få en plats på GBG bussen är jag på :) Tror min maskin e färdig i feb-april nästa år :P
Hoppas verkligen jag kommer iväg på detta :wub: