Är det värt att köpa black ops? Rekommenderar ni nåt annat spel?
Kom igen, FÖRSÖK iallafall att skriva en vettig rubrik i fortsättningen /Michél
Utskriftsvy
Är det värt att köpa black ops? Rekommenderar ni nåt annat spel?
Kom igen, FÖRSÖK iallafall att skriva en vettig rubrik i fortsättningen /Michél
Ja för fan! Annars kan jag väl rekommendera BC2, MW2 och CS 1.6:)
Sorry Michel! Sitter vid mobil. Jag har mw2 och tycker det är jävligt kul men har hört att black ops ska vara jävligt likt?
Black ops ftw!
Jag har faktiskt spelet hemma. Ska spela lite så återkommer jag med vad jag tycker. :)
HAr sedan köpt det nu! :D
fyfan vad lack man blir. bara hackar och buggar någon mer med samma problem?
edit: verkar vara ett problem hos skaparna, heregud vilken fail
Vad ligger det på i genomsnittspris för 360? :)
http://www.elgiganten.se/product/spe...xxxx?scid=1698
Blockerar du utsläppet av luften på konsollen?
Fan va jag vill ha lördag så jag kan köpa möget!!
Kan bara köra single player på xboxet :( Ibland ångrar man sig att man har flashat, men ändå inte.
Ska se om man kan köpa det här och eventuellt få halva priset som julklapp i förskott av pappa:rolling:
http://www.webhallen.com/spel/xbox_3...ack_ops_bundle
fått mitt Ex, men hämtar på torsdag:P
har mitt hära brevid mej men är inte hemma än :P
o ja har haft mitt söndriga skit spel i 2 timmar :(
om det lagga för mej också så kommer jag spela mw2 tills det funkar :P
Jag har haft mitt black ops sen det kom ut på nätet! Vem har störst kük nu va? va?
;)
The Steam network are currently too busy to handle your request. Please try again later. AAARRRGGGHHH!!!
Det där är när jag försöker installera fanskapet
Lagom besviken man är. Jag kommer inte hinna spela idag. Det ska ta 10 timmar att bara installera single player, FUCK TREYARCH!!!
Köpte mitt till PC för en knapp timme sen!!!! :)
Jag fick verkligen kämpa för att få tag på mitt. Jag bokade det för ett par dagar sen, men att ta sig in till affären som ligger 1 mil bort var ett helvete. Jag skulle åka buss, det skulle egentligen ta runt 20 min men det tog nästan 1 ½ timme. Men när jag väl kom fram och berättade vad jag hette och visade mitt bokningsnummer fick jag ett sött litet fodral och ett bälte :D OCH NU TAR DET 12301242364346534658567 timmar att installera fanskapet och det ploppar upp en ruta där det står The Steam network are currently too busy to handle your request nånting. Hatar jävla steam som inte har sett till att servrarna pallar att massor laddar ner spelet samtidigt.
nej
//SD
i varuhuset ja köpte mitt fans det ca 12 - 15 ex blacj ops till pc i hyllan :D :D :D preoder? pytsan :D