Då var år 2010 vinnare korad! Grattis till Qaktuz för Moppenet snyggaste scootermoped år 2010!
Såhär blev ställningen;
1: Qaktuz RedRox
2: Ternmyrs Custom aerox
3: N.Lovets Ferrariröda Speedy
Grattis till er!
Gott Nytt år Önskar MNF Crew!
Då var år 2010 vinnare korad! Grattis till Qaktuz för Moppenet snyggaste scootermoped år 2010!
Såhär blev ställningen;
1: Qaktuz RedRox
2: Ternmyrs Custom aerox
3: N.Lovets Ferrariröda Speedy
Grattis till er!
Gott Nytt år Önskar MNF Crew!
var det inte bara mopeder man äger som skulle få vara med?
Röst lagd på Qaktuz RedRox! tycker den är riktigt fin :)
Quaktuz får min röst :wub: dock ligger inte N.lovet långt efter..
Less på alla aeroxar och speedfights.. så därför röstar jag på KelleR's kinapuff :wub::wub::gloria:
Boatian börjar ju nästan bli unika snart :gloria:
Fick bli N.Lovet... inte för mycket onödigt och inte för lite, enkelt, clean och välskött.
Qaktuzs rox var :wub:
Som jag lovade fick Quaktus min röst! Den är helt klart snyggast! Ingen disskution enligt mig! :)
bara ternmyr och qaktus som var snygga ju.
inget svårt motstånd iår ju, jag hade swempas roxx som motstånd har jag för mig, 07 var det har jag för mig :P
Edit: ne de var relex :P
http://www.garagego.se/forum/gob/oev...oestning/sida1
kom på 7nde plats har jag för mig :)
La min röst på Qaktuz underbara moppäh! :wub:
Qaktuz fick min självklara röst :)
Synd att inte motocity ställde upp med sr50n Den är sjukt fin!.
ändå nice att min stackars neos inte kom med :( (Y) aja röstade på zätas iaf, var något som fattades på alla andra tyckte jag:)
ruggit svårt val mellan N.Lovets Ferrariröda Speedy och Qaktuz RedRox asså
Qaktuz så klart :wub:
Inte många som hade någon klass på sina maskiner tycker jag om man jämför med tidigare åten på MNF:( Men som sagt några fina fanns det:)
Haha hur kunde jag komma med? xD skicka in på sköj bara för att det var så få :P
7: N.Lovets fick min röst
ferrari speeden såklart ! , ser ut som min fast nudebar på :D , bara tråkigt med alla aeroxar som det finns 1000 nya av varje år
Sooort tack till alla som röstat på mig! :D Blir verkligen skitglad när ni röstar och när man får sånna fina kommentarer! :wub:
Vill bara säga att jag uppskattar alla röster som är lagda på RedRoxxen! Tack som fan! GIllar verkligen stilen på Ternmyrs men fick bli Zätas ändå:wub:
AHAHAH, ofta en tråd om detta, ställde ju upp för det var så några deltageare sa rexxy? :unsure: tack linus för din random röst! ;D dock ser inte moppen ut sådär längre ;) orkar inte langa in bilderna på datan ,D
Var ju iprincip bara Qaktuz som höll måttet, resten va skabb.
Jag rösta på Qaktuz men i hemlighet får nog Keller min röst :ninja: