Tyckte det borde finnas en sånhär tråd här!
Ingen flaming/hets,
Vi gör en liten namnlista tycker jag
Skriv vad ni heter , class , level , server osv
Sebbes chars
Huttis chars
Utskriftsvy
Tyckte det borde finnas en sånhär tråd här!
Ingen flaming/hets,
Vi gör en liten namnlista tycker jag
Skriv vad ni heter , class , level , server osv
Sebbes chars
Huttis chars
Tror att mitt inlägg togs bort av misstag. Var någon ovanför mig som skrev ett väldigt oseriöst inlägg. Nog om det jag tar det igen då jag anser att min post inte skulle ha blivit raderad.
Skrev så här: Finns en Gaming tråd för online spel och dylikt tror att World of Warcraft passar in där också. :)
Allt jag gjorde var att hänvisa till en annan tråd då det finns hundratals Onlinespel som hör hemma inom "Gaming" onödigt om det skulle komma upp en tråd för varje spel. Tycker att allt kan samlas i en stor tråd istället.
Jag har precis börjat där , är level 14 XD Känner en med en 85 mage där :D
adda mig, jag heter xezik :)
Lust att boosta lite ? (a) Har typ 1g xD
Vi gör en liten namnlista tycker jag :D
Skriv vad ni heter , class , level , server osv :D
Zóras 80 Paladin Stormscale Horde
Líbera 80 Warrior Stormscale Horde
Athex 80 Shaman Stormscale Horde
Hadonx 80 Rogue Stormscale Horde
Sjrw 70 Priest Stormscale Horde
Skunkeen 63 Mage Stormscale Horde
Knasigkossa 64 Druid Stormscale Horde
Twingltme :huhu: 61 Warlock Stormscale Alliance
Smexbox 80 Hunter Auchindoun Horde
Tavener 15 Hunter Outland Horde
Det är mina gubbar , jag gillar att förövrigt inte att levla men har raffat med en kompis så vi passade på att dra upp lite gubbar så man har tills senare , inte nån speciell gear på nån gubbe då jag inte har ägt det här accountet länge , Paladinen har relentless sen WOTLK. Har inte spelat cataclysm så mycket , alla gubbar jag hade kändes värdelösa så jag levlar en ny just nu.
Wow är ett så stort spel så jag tycker den borde ha en egen tråd.
nä, nöjer mig inte
jupp
exakt, Detta är ett moppeforum, men varför finns det trådar om datorer? trådar om bilar? osv osv
11 miljoner spelar detta, Tycker det borde ha en egen tråd, men jaja, nu slutar vi detta :)
lås tråden, nöj er me gaming tråden för fan, även om de spelar 1000 miljoner spelare eller 20 spelare så är det ett spel och man bör då använda gaming tråden
Gillar inte moderatorerna den här tråden så låser dom den. Ni behöver inte lägga er i. Låt dom fixa allt sånt. :)
vi får väl se :D
tror inte det eftersom michel flyttade hit tråden och tog bort hilmers första kommentar :)
Men för i helvete era jävla idioter sluta tjaffsa nu så kanske det är större chans att den blir kvar.
Men varför ska vi andra som spelar andra spel nöja oss med gamingtråden ifall du ska ha en jävla runescape tråd och en wow tråd?! Patetiskt att du säger varför det finns en biltråd.. Dem har en tråd där dem pratar om allting gällande bilar. Dem skapar inte trådar om varje bilmodell bara för att "det är många som kör den".. Nä ta bort tråden illa kvikt!
vadå runescape tråd? Den tråden va bara så att folk kunde rösta tillbaka wildy, Den används ju inte ens längre.
Jaja nog med tjafs om detta var ett förslag jag hade. Nog med OT i denna tråd tycker jag. Låt dom snacka WoW i denna tråd..men står fortfarande fast vid vad jag tidigare skrev. ;)
Nog med OT nu grabbar.. :unsure:
Jag (min lillebror :rolling:) lirar wow, gick upp till 85 precis och bestämde mig för att klicka exit direkt och kolla moppenet och så hittade jag den här tråden då, lite sammanträffande.. :O
Men iaf tror jag er Oscaranderic.. Dock glömt server, bytade från outland p.g.a att jag inte orkarde vänta på helgerna för att det var för fullt. :rolling:
Skrev allting som "jag"-form även om det är min lillebror som spelar 95 % av tiden..
hahaaha okej :D
Sluta skräpa ner tråden eller bidra med nåt , vill ni inte prata wow så gå inte in i tråden bara
Nån som vill bidra med lite guld på outland ? Har knappt råd att betala spells :P
Varför änns komma på att göra ett sånt här dåligt, värdelöst och meningslöst spel?