Sitter och kollar på gamla filmer med Casal och undrar samtidigt vart den galne pöjken tagit vägen.
Saknar hans meck projekt på det här forumet :nooo:
Utskriftsvy
Sitter och kollar på gamla filmer med Casal och undrar samtidigt vart den galne pöjken tagit vägen.
Saknar hans meck projekt på det här forumet :nooo:
Har faktiskt ingen aning men hans DRD var grym speciellt styret. :(
Var han bra moderator förresten han aldrig få en uppfattning om det innan Gabriel pappskalle kom. :P
Han är ju medlem, och mod här.:huh:
HHR heter han.
HHR är Casal ja! :)
Alltid undrat vem HHR är, trott de var någon ny :) Men frågan om är vart fan _sjuan tagit vägen?
HHR/Casal hänger mycket i fototråden :)
Om ni hade kollat hans projekt på gamla forumet så skulle ni vetat att HHR var hans sign ;) Att diverse andra forumiter har försvunnit är bara att beklaga!
:mohaha:
Bara jag som blir fundersam när han har en R/T cylle som bild?
Hur gåre med DRD'n? :)
Har lite spännande saker i gömmorna!
Sparar mig till det sista, det är skoj att bygga snabbt.
Jag ska inte åka med någon Derbiram eller normal expansionskammare längre är tanken. :)
Tänkte bara tillägga att jag lever också, haha. :)
..jag också, fast mig minns ni inte.. :)
Kommer ihåg att jag såg HHR (Casal) väldigt mycket på förra forumet! Nu ser jag däremot honom alls knappt?
Jag har väl inte tid att hänga här så mycket, dock utan större anledning. Mycket som händer utanför burken.
Hjälpa folk i cross/sm har jag inte riktigt tid med. Man fick mycket tid över när man gick på gymnasiet och surfade varje rast och nån timmes väntan på bussen. Sen även hemma osv.