Var påväg hem från gymmet för en stund sen. Precis när jag går förbi min skola så dyker där upp två negrar i 15-årsåldern och den ene hotar mig med en kniv och säger "hit med plånboken bögjävel". Jag ger honom plånboken, låter dem vända sig om för att springa iväg och springer då efter dem. Killen med kniven vänder sig om när han hör mig komma men inte tillräckligt fort för jag hoppar in i honom med full kraft med skorna först. Eftersom jag är ganska stor (188/85) och han var jävligt liten (170/50) kanske så flyger han åt helvete. Jag landar på sidan och får en spark i ryggen av den andre killen. Gör ont så in i helvete men jag reste mig upp, tar tag i hans hår och ger han en rak höger över käften och knäar honom i magen. Sen tar jag upp min plånbok och sticker där i från fort som fan.
När jag kom hem nu så såg jag att något skit satt fast i min knoge, något som visade sig vara en bit av killens tand.
Min fråga är nu: vad fan ska jag göra?
Är det värt att polisanmäla det, misstänker att jag kommer åka dit för misshandel då?
Kan det vara farligt att ha fått hans äckliga tand i mitt blod? Typ någon sjukdom eller så?
Dessutom smärtar det som fan i mitt vänstra revben, kan det vara brutet? Där jag fick sparken. Vill egentligen inte berätta för päronen vad som hänt heller för då kommer det bli ett jävla liv.
Hjälp tack!
edit: Bild på tanden:
http://i54.tinypic.com/2hnlxdw.jpg

