-
2011-05-28, 19:09 #1
Trim rör till derbi senda 04
Hej har en Derbi senda extream 04 med airsal 80cc 19mm fögg doppler vev ja det mest i motorn är bytt till trim grejer. Jag undrar vilket rör man ska ha ? har ett vanligt hebo rör nu men vill inte ha de de låter alldedes för mycket. Gärna något rör som låter mindre och är lite tystare.
Tacksam för alla svar.
-
2011-05-28, 19:19 #2
-
2011-05-28, 21:47 #3
Funderar på ett leo vince V6 eller tecnigas E-nox alt giannelli 2t,Twrower är något av dom lämpliga ?
-
2011-06-01, 22:21 #4Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- härryda
- Inlägg
- 37
Svara med citat

leo vince är snygga men lågvarviga, men om du är ute efter max effekt hade jag valt ett underliggande typ metrakit prorace eller sp 