Ämne: beta rr problem
Hybridvisning
-
2011-05-29, 19:46 #1Medlem
- Reg.datum
- Jun 2010
beta rr problem
tjaa, är riktigt jävla trött på betan nu..
igår var det ju frihamnen, åkte från märsta, började med att den gick dåligt, hade 125 munstycke i, drog i ett 115 på första stoppet, och efter det så gick den bra, och gick skitbra hela dagen till och från stockholm, vilken är en jävla bit.. men 1 mil från märsta så börja den krångla.. den började hacka och gick skit.. mixtra med munstycken men den gick inte bättre, fick den att gå bra någon gång men inte länge... åkte hem till tjejen och sov där inatt, skulle fixa den idag.. höll på med munstycken, plockade isär förggen och kolla att allt va bra. den gick skit, stiftet vart blött med 110, och den gick skitbra för några dagar sen med 125? och så tillslut så hade jag 108 i och drog av luftfiltret, och då vart de fart i den, stiftet var även oboybrunt.
Bra tänkte jag då kommer jag hem iallafall.
men nu när jag skulle hem så startade jag den och den ville bara blödra och dö.. den gick lite när man höll full gas, då va de som tomgång, och stängde av soppakranen, när koppen vart nästan helt slut på bensin så varvade den och gick skitbra.. har slagit på koppen och haft isär och kollat, flottören har inte hängt sig.. och det är inte tändningsfel tror jag..
men hur fan kan en motor gå bra med 115 ena dagen, sen skit med 115 andra, och då bra med 125, och dagen efter 115, och nu vet jag inte..
sorry om jag skrivit som ett arsle, är arg som fan och sjuk sen igår.

Svara med citat