Sidan 3 av 3 Första 123
  1. #61
    Citat Ursprungligen postat av Fläcken Visa inlägg
    ström tar alltid den lättaste vägen. tex så om det är nån kabel som e lite trasig så kommer gnistan att hoppa från kabeln till närmast jord istället för att hamna i tändstiftet. så när du inte får gnista på den släcker du i garaget skruvar loss tändstiftet och kickar med tändningen på och kollar på alla kablar och spolar efter gnista.
    Kan testa med det

  2. #62

  3. #63
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    min går lite så när den får för lite soppa. annars så tror ja att de har me bränsletillförseln att göra.
    Dock ska väll inte gnistan försvinna pga det?

    Eller har jag missat något?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    min går lite så när den får för lite soppa. annars så tror ja att de har me bränsletillförseln att göra.
    Precis som Holmqvist skrev så ska den inte tappa gnista för det väl? Den gick oboybrunt med 112 i munstycke men bytte till 115 för att testa då gick den för fett. Har fortfarande 115 i dock...

  5. #65
    Va ute och körde nyss igen, verkar som att problemet har löst sig. Fast är inte säker, men jag körde i 10-15 min UTAN att stänga av den under den tiden, och jag körde både lugnt och axade på ibland. Ingen misständning märkte jag iaf

  6. #66
    Självklart funkade den bara tillfälligt. Körde lite på dagen och den började misstända igen...

    Kan det vara sladdarna som är uppe vid gaffeln som gör att t.ex jordningen blir konstigt? Hänger en hel del sladdar där? ska man ta och tejpa dom med eltejp och se om det funkar?

  7. #67
    Körde lite idag med B8es stiftet, verkade funka sämre med det än med BR10EIX. Kan det vara så att stiftet gått åt helvete efter alla misständningar? Den går inte lika varmt nu iaf då jag fixat vattenpumpen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in