1. #1

    vad för motor på sr50???

    tjena, de är så att jag skaffat en aprilia sr50 LC som inte startar, har kollat de mesta men hittar fan inte felet så tänkte byta ut motorn bara haha! men då e frågan vad är de för motor på aprilia, liggande minarelli? och vad för olika motorer passar på den, de är en 02a?

    Det är modellen med insprut jag har.

  2. #2
    Då passar nog inte liggande minarelli motorena. Vad jag vet. :p

  3. #3
    vilka mopeder har likadana motorer då ? vill helst ha förgasare och inte insprut

  4. #4
    Köp Aprillia motorn med förgasare?
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

  5. #5
    Finns väl ingen aprillia motor med förgasare? den innan var ju liggandes minarelli :p Har för mig inte helt säker. Du kan ju köpa en liggande minarelli motor men du blir nog tvungen att kapa och svetsa lite :NINJA:

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Finns väl ingen aprillia motor med förgasare? den innan var ju liggandes minarelli :p Har för mig inte helt säker. Du kan ju köpa en liggande minarelli motor men du blir nog tvungen att kapa och svetsa lite :NINJA:
    finns aprilia motor med förgasare. dock inte vanligt, men det finns bättre att köpa en piaggio motor då som har "samma" fästen.
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Finns väl ingen aprillia motor med förgasare? den innan var ju liggandes minarelli :p Har för mig inte helt säker. Du kan ju köpa en liggande minarelli motor men du blir nog tvungen att kapa och svetsa lite :NINJA:
    min polare har en Aprilia med minarelli motorn och förgasare, 1000 kr köpte han den för så de finns
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  8. #8
    Told you. eller så köper du någon med likadana fästen som Midrace sa!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

  9. #9
    så piaggio motorn passar? kan nog passa när jag tänker efter, för min motor har också motorfästena på undersidan av motorn

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in