Sidan 2 av 2 Första 12
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Haha du menar 1.5K ? Vet inte var det kostar, själva ramförstärkningen i sig kostar inte många ören men om du vill ha det svetsat så kan det väl kosta 500 iaf. Kanske mer eller mindre, vi har svets så jag lämnade aldrig in min så jag kan inte säga exakt.
    Haha aaa. Jo det kan man ju nästan hitta själv som Sebbe sa. Får se om det blir en förstärkning pågrund av min ekonomi. Men vad äre man kan göra snyggare på en ciao? Pegs, nytt styre, färg, fälgar. Själv vill jag göra små förändringar som är billigt men blir snyggt. Något förslag?

Titta min annons.

Mvh

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Aijo Visa inlägg
    Haha aaa. Jo det kan man ju nästan hitta själv som Sebbe sa. Får se om det blir en förstärkning pågrund av min ekonomi. Men vad äre man kan göra snyggare på en ciao? Pegs, nytt styre, färg, fälgar. Själv vill jag göra små förändringar som är billigt men blir snyggt. Något förslag?
    Jag hade kört original look med pegs , kolla in murre95's ciaoprojekt här på forumet , kör som han fast annan färg och ingen förstärkning
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag hade kört original look med pegs , kolla in murre95's ciaoprojekt här på forumet , kör som han fast annan färg och ingen förstärkning
    ¨
    Lust att länka? Hittar inte hans projekt

Reg.datum
    May 2010
    ¨
    Lust att länka? Hittar inte hans projekt
    Oj , han heter bara murre - http://www.moppenet.nu/showthread.ph...5-andra-fordon
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jo något sådant får det bli http://img714.imageshack.us/img714/372/20100423742.jpg vad säger du om den där? Kanske blir mitt mål att få den så.

Reg.datum
    May 2010
    Jo något sådant får det bli http://img714.imageshack.us/img714/372/20100423742.jpg vad säger du om den där? Kanske blir mitt mål att få den så.
    Gör nåt liknande den

Nu börja min farsa bry sig från ingenstans men iaf. Han sa att det är som att ta in mig i olagligheter för att jag kör en Ciao utan förarbevis. Vad tycker ni? Borde man slösa pengar på det?

Vi har pratat med det där i en annan tråd. Det ska nog räcka med ett försäkringspapper eller något.

Se här. Jag har en ciao från 2004 som går typ 40-45, 5 ekrade alufälgar. Pakethållaren är bortkapad annars i väldigt bra skick. Har gått ca 300 mil. Garantibevis, instruktionsbok finns. Även styrlås. Tänkte sälja denna för 4000 i helgen. Bor i sthlm dessutom.
    Dunka ett priv msg till mig om du är intressrad. Annars ligger den ute på blocket senast söndag.

Mvh
    Senast redigerat av CiaoBella den 2011-06-27 klockan 21:08.
    Moppemorfar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in