moppe Höjningssats!

vilken höjnings sats passar så att man kan ha central stödet kvar? det är en aerox 05

tack för svar!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av jespernyzell Visa inlägg
    vilken höjnings sats passar så att man kan ha central stödet kvar? det är en aerox 05

tack för svar!
    Alla, men centralstödet kommer bli ganska ostadigt
    Tror inte de finns nån höjningssats då centralstödet är som vanligt
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

Lånar tråden lite: Behöver jag sidostöd om jag lägger http://twostroke.se/product.asp?product=9517 på min slider? Vill inte att den ska bli ostablig och jävlig..
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

om ni vill ha kvar centralstödet och fortfarande ha det stabilt så kan ni svetsa på korta rörbitar eller klossar undertill så att stödet kommer längre ner. jag har gjort så på 2 av mina tidigare moppar, funkar perfekt

Citat Ursprungligen postat av str8 Visa inlägg
    om ni vill ha kvar centralstödet och fortfarande ha det stabilt så kan ni svetsa på korta rörbitar eller klossar undertill så att stödet kommer längre ner. jag har gjort så på 2 av mina tidigare moppar, funkar perfekt
    Tack för tipset! Får se om det blir så eller sidostöd..
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Tack för tipset! Får se om det blir så eller sidostöd..
    varför inte båda?

Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Lånar tråden lite: Behöver jag sidostöd om jag lägger http://twostroke.se/product.asp?product=9517 på min slider? Vill inte att den ska bli ostablig och jävlig..
    Slider har onödigt långa centralstöd original. så näästan säker att det kommer funka fint med den höjningensatsen
    dock är denna snyggare och har fler valmöjligheter http://twostroke.se/product.asp?product=9505
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

When the sun goes down, the streets goes up..

okeej taack för svar!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in