Ämne: Låter mkt :(

Låter mkt :(

tjena alla jag har lite problem medmin rieju drac ;( den låter mkt som F*N och jag vill bara veta vad som är fel Och hur byter jag ljuddämpar ull till org system ?Uppskattar snabba svar

på mitt rör (beta rr original -04) så skruvar man av mynningen eller den den som är längst ut på ljuddämparen. Sedan så kan du bara dra av "skalet" på ljuddämparen och under det finns ullet som du bara kan plocka bort och sätta dit nytt eller vad du nu ska göra. glöm inte att ta bort skruvarna som håller fast den vid ramen.

Tackar För snabbt svar

eller så är det så kallad ''blindtarmen'' som åkt ur från det lilla röret från kröken.. för den gör så moppen ska få upp värmen snabbare och tar man ur den så låter den som fan men ja är ju inte säker

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kolla vid mynningen på ditt avgasrör som går in i cylindern fall det är något glapp/någon packning har gått sönder kolla så det inte glappar på vägen om mellan röret åk ur kröken , kolla ljuddämparen med
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Tackar Fabbe , andreas_beta

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in