Ämne: Hjälm?

Hybridvisning

Hjälm?

Har suttit funderat på om dom här två hjälmarna är samma?

http://www.sharkspeed.se/sv/artiklar...ack-matt-.html

http://www.twostroke.se/product.asp?product=17197

i så fall varför är det inte samma pris?

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Vet ej om det är samma hjälm, tror inte det. Men ena är det ju rea på, kanske därför den är billigare? Sen så är det ju olika företag som säljer dem.

Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Vet ej om det är samma hjälm, tror inte det. Men ena är det ju rea på, kanske därför den är billigare? Sen så är det ju olika företag som säljer dem.
    okej, tyckte dom såg likadana ut i luftintaget där framme på dom

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Thedanne Visa inlägg
    okej, tyckte dom såg likadana ut i luftintaget där framme på dom
    Okej, men behöver inte vara samma hjälm för det, många hjälmar är väldigt lika

Varför dom inte kostar samma? Därför att det är olika företag. Tror du mjölken kostar exakt lika mycket på ICA som Lidl också? Sen är det ju faktiskt rea på ena sidan.

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Varför dom inte kostar samma? Därför att det är olika företag. Tror du mjölken kostar exakt lika mycket på ICA som Lidl också? Sen är det ju faktiskt rea på ena sidan.
    Du behöver inte bli sur, jag undra bara om det var samma hjälm men tydligen var det inte det.

Du behöver inte bli sur, jag undra bara om det var samma hjälm men tydligen var det inte det.
    Och det säger vem? Dom har ju kostat lika mycket om man ska tro det tidigare priset på sharkspeed. Den enda skillnaden är att den är mattsvart.

Sur blev jag verkligen inte.

Det är nog samma hjälm från början, sen har BCD som är ett känt märke kladdat ner den med sina dekaler. Därför säljer dom den dyrare.

Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Det är nog samma hjälm från början, sen har BCD som är ett känt märke kladdat ner den med sina dekaler. Därför säljer dom den dyrare.
    Tack för det första bra svaret, tror du att det är samma kvalité på dom?

Tack för det första bra svaret, tror du att det är samma kvalité på dom?
    Japp det är nog samma! Jag skulle ha valt den billiga då dem skyddar lika bra.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in