-
2011-06-07, 20:20 #1
problem med aeroxen! kan det vara tändningen?
har provat munstycken från 70 till 115 och det blir ingen skillnad
-
2011-06-07, 23:44 #2
så betedde sig min moppe när tändstiftet var kasst.
FIN fin beta ark till salu! http://www.moppenet.nu/showthread.ph...626#post315626
-
2011-06-07, 23:47 #3
-
2011-06-08, 00:58 #4
Chokehålet är ju helt öppet, kan inte det påverka luftflödet?
-
2011-06-08, 07:49 #5
Jorda ska du pröva som jag skrev.

Svara med citat


