Ämne: Ludix Snake

  1. #1

    moppe Ludix Snake

    Jag har satt på ett trimmrör och jag har luftburks pluggen dragen. Men när jag satte på röret så var den seg startad och när jag gas orka den knappt hjulet rullade bara. jag bytte ner mig i vikter till 6,5 men den var fortfarande seg startade och samma symtom. Sedan tog jag 5 grams vikter men den varva mer då men fortfarande seg startad och åkte sakta. Jag har dock inte bytt munstycke då mina stage 6 munstycken hade för stort huvud så inte jag fick på flötören som är ett annat problem :S

    Kan det var så enkelt att där är att man måste ha ett större munstycke?
    vet att det ska bytas men har det en så stor skillnad på effekten?

    Tacksam för svar!
    Mvh Rappe

  2. #2

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Kungälv & GBG(frölunda)
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av Rappe94 Visa inlägg
    Jag har satt på ett trimmrör och jag har luftburks pluggen dragen. Men när jag satte på röret så var den seg startad och när jag gas orka den knappt hjulet rullade bara. jag bytte ner mig i vikter till 6,5 men den var fortfarande seg startade och samma symtom. Sedan tog jag 5 grams vikter men den varva mer då men fortfarande seg startad och åkte sakta. Jag har dock inte bytt munstycke då mina stage 6 munstycken hade för stort huvud så inte jag fick på flötören som är ett annat problem :S

    Kan det var så enkelt att där är att man måste ha ett större munstycke?
    vet att det ska bytas men har det en så stor skillnad på effekten?

    Tacksam för svar!
    Mvh Rappe
    finns det ens luftburksplugg på snake?? vad ja vet finns det inte de, eftersom du inte kna öppna luftburken,,, men sätt tillbaka den såkallade ''pluggen'' du har tagit bort och gå upp ca 4 strl i huvudmunstycke från org och sen kör på 6 gram vikter vikterna är org 7.5 eller??
    Leovince RR SÄlJES!! passar luidix modellerna, PMA DIRR

    Tidigare namn på moppenet: AeroxRissel

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Riissel $ Visa inlägg
    finns det ens luftburksplugg på snake?? vad ja vet finns det inte de, eftersom du inte kna öppna luftburken,,, men sätt tillbaka den såkallade ''pluggen'' du har tagit bort och gå upp ca 4 strl i huvudmunstycke från org och sen kör på 6 gram vikter vikterna är org 7.5 eller??
    1. det finns en plugg det är den slang som går upp från hålet.
    2. Den förra ägeraren tog bort den och sa inget jag har inte pluggen.
    3 orginal vikterna på en ludix snake är 8,5
    :/

  4. #4

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Kungälv & GBG(frölunda)
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av Rappe94 Visa inlägg
    1. det finns en plugg det är den slang som går upp från hålet.
    2. Den förra ägeraren tog bort den och sa inget jag har inte pluggen.
    3 orginal vikterna på en ludix snake är 8,5
    :/

    aha den slangen,, men det är ingen strypning direkt den går inte bättre för att du tar bort den vad ja kände när ja hade min snake,,, men okej du får la testa dig fram med vikter men då kanske du ska lägga i 7 grams vikter och 56 munstycke (52 org)
    Leovince RR SÄlJES!! passar luidix modellerna, PMA DIRR

    Tidigare namn på moppenet: AeroxRissel

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Riissel $ Visa inlägg
    aha den slangen,, men det är ingen strypning direkt den går inte bättre för att du tar bort den vad ja kände när ja hade min snake,,, men okej du får la testa dig fram med vikter men då kanske du ska lägga i 7 grams vikter och 56 munstycke (52 org)
    Okej, men det var inte jag som tog bort den och det är 54 som är orginal

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in