Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. #31
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Samma här med att jag inte får meddelande när jag blir citerad. Fått nån gång men sett att jag blivit citerad i trådar utan jag har fått meddelande..

    Sen har jag också märkt att visa bilder är utbytta i några trådar. Min tråd har kvar alla original bilder men kollade i ozcaarls tråd och den är helt fuckt up. Först massa bilder på hjälmar sen en dt50x sedan en blå aerox och sist en bild på en volvo 740..

  2. #32
    Drac_Drivers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Åtvidaberg
    Inlägg
    432
    Alla mina bilder har blivit skitkonstiga, bilder på nån gammal hund och halvnakna gubbar ://
    http://www.moppenet.nu/image.php?type=sigpic&userid=429&dateline=12927528  55

  3. #33
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Drac_Driver Visa inlägg
    Alla mina bilder har blivit skitkonstiga, bilder på nån gammal hund och halvnakna gubbar ://
    HAHAHAHA! Rieju Drac till salu, så är de 2st bilder på en hund xD

  4. #34
    Får inte PM när jag blir citerad...

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Får inte PM när jag blir citerad...
    Kollar du en sida bakom så ser du att den funktionen är avaktiverad.
    Daniel Öbrink

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Drac_Driver Visa inlägg
    Alla mina bilder har blivit skitkonstiga, bilder på nån gammal hund och halvnakna gubbar ://
    Bildfunktionen som laddar ner bilderna lokalt är avaktiverad tills felet är löst.
    Daniel Öbrink

  7. #37
    Vad är det för störigt popup skit som kommer när man får pm?

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Vad är det för störigt popup skit som kommer när man får pm?
    Det måste vara någon inställning du har gjort, jag får inte upp någon pop-up.
    Daniel Öbrink

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Det måste vara någon inställning du har gjort, jag får inte upp någon pop-up.
    jag har inte ändrat nån inställning, det kom upp en popup ruta när jag hade fått meddelande under tiden jag var offline.

  10. #40

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Kollar du en sida bakom så ser du att den funktionen är avaktiverad.
    Men du har inte lust att aktivera den funktionen då? För det här börjar bli riktigt jävla irriterande.

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Men du har inte lust att aktivera den funktionen då? För det här börjar bli riktigt jävla irriterande.
    I dagsläget så går den inte att aktivera.
    Det finns ju såklart en anledning till att den är avaktiverad, eller tror du att jag jävlas med er?
    Daniel Öbrink

  12. #42

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    när jag tar upp moppenet står det att jag inte är inloggad, men sen om jag tar senaste inlägg loggas jag in ? kanske inget allvarligt men lite jobbigt eftersom jag försöker logga in varje gång

  13. #43

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    I dagsläget så går den inte att aktivera.
    Det finns ju såklart en anledning till att den är avaktiverad, eller tror du att jag jävlas med er?
    vem vet, du kanske tycker vi har varit stygga

    men har samma problem som widell :p
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Funktionen är inaktiverad förtillfället, det är därför ni inte går något PM/mail.
    Denna funktion är nu aktiverad igen men det går numera inte att få meddelande till sin e-post utan bara via PM.
    Detta beror på att många medlemmar här på MNF har fulla inboxar/felaktiga mailadresser vilket gör att alla våra mail till slut kommer att hanteras som spam.
    Daniel Öbrink

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    när jag tar upp moppenet står det att jag inte är inloggad, men sen om jag tar senaste inlägg loggas jag in ? kanske inget allvarligt men lite jobbigt eftersom jag försöker logga in varje gång
    Det beror på att du går in på adressen http://moppenet.nu och inte http://www.moppenet.nu

    Jag ska dock fixa så att man blir automatiskt skickad till www.moppenet.nu
    Daniel Öbrink

  16. #46
    jag har reklam I forsta inlagget pa varje sida

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    jag har reklam I forsta inlagget pa varje sida
    det har alla.

  18. #48
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    när fixas dem jobbiga felaktiga bilderna i folks projekt?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    när fixas dem jobbiga felaktiga bilderna i folks projekt?
    +1

    sen reklamen i inläggen är gött jobbig

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    när fixas dem jobbiga felaktiga bilderna i folks projekt?
    Tyvärr är det en bugg i ett plugin som har gjort att det har blivit felaktiga bilder och det är inget som går att ändra.
    Daniel Öbrink

  21. #51
    Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    +1

    sen reklamen i inläggen är gött jobbig
    Reklamen kommer nog tyvärr inte försvinna då många klickar på den numera och det behövs lite inkomster, då forumet kostar pengar att driva.
    Daniel Öbrink

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Reklamen kommer nog tyvärr inte försvinna då många klickar på den numera och det behövs lite inkomster, då forumet kostar pengar att driva.
    De förstår jag också jag är inte emot reklamen. Men finns de ingen annan platts än att ha de i inläggen?

  23. #53
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Av rent intresse, hur mycket får ni för varje klick på reklamen? För får ni tillräckligt med pengar så ska jag byta ip-adress och klicka där 500ggr så kan ni ta bort reklamen ett tag

  24. #54
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Av rent intresse, hur mycket får ni för varje klick på reklamen? För får ni tillräckligt med pengar så ska jag byta ip-adress och klicka där 500ggr så kan ni ta bort reklamen ett tag
    Det fungerar tyvärr inte så och vi kommer inom några timmar bli avstängda från Google Adsense isåfall om du klickar 500gånger på en och samma annons.
    Daniel Öbrink

  25. #55
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Det fungerar tyvärr inte så och vi kommer inom några timmar bli avstängda från Google Adsense isåfall om du klickar 500gånger på en och samma annons.
    Jaha Aja, jag har vant mig vid reklamen nu så den är inget problem.

  26. #56

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Om du går in på min profil och sen trycker du på "Hitta alla startade Ämnen" eller om du trycker på "Hittade alla inlägg", då är det bara gamla ämnen/inlägg, dom uppdateras aldrig. Vad är det som är problemet?

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Om du går in på min profil och sen trycker du på "Hitta alla startade Ämnen" eller om du trycker på "Hittade alla inlägg", då är det bara gamla ämnen/inlägg, dom uppdateras aldrig. Vad är det som är problemet?
    Det är fixat, det var en uppdatering som hade avaktiverat sökuppdateringarna.
    Det kommer dock ta ett par timmar innan det syns att det fungerar.
    Daniel Öbrink

  28. #58

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Det är fixat, det var en uppdatering som hade avaktiverat sökuppdateringarna.
    Det kommer dock ta ett par timmar innan det syns att det fungerar.

    Okej bra, tack då vet jag!

  29. #59
    Jag får bara avisering ibland när jag blir citerad, ibland får jag bara ett mail och andra gånger står det här på mnf men inget mail.

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Jag får bara avisering ibland när jag blir citerad, ibland får jag bara ett mail och andra gånger står det här på mnf men inget mail.
    Avisering via mail är avaktiverad, det är därför du inte får några mail.
    Daniel Öbrink

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in