Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. #31
    Den går ju att ta bort,
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  2. #32
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Ändrar mig nu när jag såg att den går att ta bort Grymt

  3. #33
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    tycker det är bra att det uppdateras lite detta forumet, tycker den skall vara kvar eftersom den går att ta bort och då får människor välja själva ifall de vill eller inte vill ha den kvar! + att det är bra ifall man vill kolla nya projekt osv så hittar man dem direkt
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  4. #34

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Ändra så att man måste gjort tex minst 50 inlägg för att få starta en tråd i ''Allt om MoppeNet.nu'' så man slipper alla jävla felposts i den här avdelningen.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  5. #35

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Det borde finnas en sökfunktion för att kunna söka på medlemmar direkt och komma in på deras profil mm. Här får ni ett exempel från www.Garaget.Org




    Jag vet inte om man kan se allting i forumet om man inte är inloggad, men om man kan det så tycker jag att man inte borde kunna gå in i nån Kategori eller Söka i forumet mm. om man inte är inloggad, vilket kommer nog leda till att fler reggar sig här. Sån här ruta borde komma upp ungefär om man vill göra nåt i forumet men inte är inloggad:



  6. #36
    Går redan att söka på medlemmar, bara att klicka in på avancerat och sedan bocka i "sök på medlemsknappen" och skriva in användarnamn. Väldigt enkelt tycker jag.
    Att man inte ska få till hela forumet utan att logga in är bara idiotiskt då nya medlemmar gärna "kollar" in utbudet som forumet erbjuder innan man blir medlem. Det gör jag iallafall innan jag blir medlem på andra forum för att kolla upp hur aktivt forumet är och vad det erbjuder i form av kategorier och dylikt.

    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________

    Ett förslag som jag har är att övrigt-övrigt delen ska ha en gräns på hur långtid man har varit medlem på forumet innan man kan få inträdde där, Liknade flashbacks laidback del som kräver minst 6 månaders medlemskap. Detta tror jag kan förhindra att man trollar och käftar så mycket då man mognar till lite under 6 månader och värdesätter forumet mycket mer.

    Mvh
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  7. #37
    skulle vara najs om forumet uppdaterade sig själv så att man slapp f5a hela tiden, ungefär som facebook. vore även najs om det kunde komma upp (1) i överskriften om man blir citerad osv, också som på facebook

  8. #38
    tycker att man ska kunna ångra/tabort inlägg/trådar, det hade underlättat, om man har en säljes tråd tex så när varan är såld så kan man ta bort tråden, eller ett projekt som man säljer då kanske man vill kunna ta bort tråden

    kansle bara jag som tycker så här ?

    + på det pontus sa
    kolla in min stunt rrx <-tryck på texten

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av selllle Visa inlägg
    tycker att man ska kunna ångra/tabort inlägg/trådar, det hade underlättat, om man har en säljes tråd tex så när varan är såld så kan man ta bort tråden, eller ett projekt som man säljer då kanske man vill kunna ta bort tråden

    kansle bara jag som tycker så här ?

    + på det pontus sa
    håller med!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  10. #40
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av selllle Visa inlägg
    tycker att man ska kunna ångra/tabort inlägg/trådar, det hade underlättat, om man har en säljes tråd tex så när varan är såld så kan man ta bort tråden, eller ett projekt som man säljer då kanske man vill kunna ta bort tråden

    kansle bara jag som tycker så här ?

    + på det pontus sa
    Dock ska man bara kunna göra detta i marknads-delen isåfall eller ev. i projektdelen. Då arkivet på arkiverade trådar är ovärdelig om folk bara kunnat söka.

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Dock ska man bara kunna göra detta i marknads-delen isåfall eller ev. i projektdelen. Då arkivet på arkiverade trådar är ovärdelig om folk bara kunnat söka.
    tycker att man ska kunna ta bort allting som man gjort om man vill
    kolla in min stunt rrx <-tryck på texten

  12. #42
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Nej för då när alla p12or blir ägda så ska dem inte kunna ta bort sina inlägg/trådar utan då ska dem få skämmas!


    Sen är det inte svårt att ta bort en tråd endå utan bara skicka ett pm till en mod som är online eller aktiv som rexxy tex så tar dem bort den hyfsat snabbt..

  13. #43
    Nån mer en jag som upplever sidan OTROLIGT seg?
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  14. #44

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Nån mer en jag som upplever sidan OTROLIGT seg?
    För mig funkar de klockrent
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    För mig funkar de klockrent
    Har bara upplevt massa problem efter uppdateringarna av sidan. Samma problem på datorn som på mobilen. Otroligt irriterande. Åtgärda detta pronto!
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  16. #46

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Sen så borde det kanske finnas en knapp där det står Ha MoppeNet som startsida eller liknande.

  17. #47
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Sen så borde det kanske finnas en knapp där det står Ha MoppeNet som startsida eller liknande.
    Du kan använda MoppeNet som startsida om du trycker på "verktyg" eller något sånt.

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk


  18. #48

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Du kan använda MoppeNet som startsida om du trycker på "verktyg" eller något sånt.

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk

    Det vet jag Men finns folk som inte vet det och lättare för dom att trycka på en knapp

  19. #49
    Rune
    Gäst
    Jag tycker det är för många roxxar alla ser ju kika dana ut skulle vara skönt om ni kunde göra en aerox flik under scooter eller något sånt .så man ser lite annat en p12 roxxar

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av Rune Visa inlägg
    Jag tycker det är för många roxxar alla ser ju kika dana ut skulle vara skönt om ni kunde göra en aerox flik under scooter eller något sånt .så man ser lite annat en p12 roxxar
    Riktigt dålig idé
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  21. #51
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av selllle Visa inlägg
    tycker att man ska kunna ta bort allting som man gjort om man vill
    Men poängen med att ha de flesta trådar är för att folk ska kunna se svaret i dem. T.ex. om jag frågar varför min kylare på aprilian kokar och får ett toppensvar. Istället för att ta bort tråden så finns den kvar om någon skulle råka ha samma problem.

    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Nej för då när alla p12or blir ägda så ska dem inte kunna ta bort sina inlägg/trådar utan då ska dem få skämmas!


    Sen är det inte svårt att ta bort en tråd endå utan bara skicka ett pm till en mod som är online eller aktiv som rexxy tex så tar dem bort den hyfsat snabbt..
    +1 på den då ja!

  22. #52

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Tycker man borde kunna ta bort sin egna tråd om den ligger i Säljes/Köpes kategorin.

  23. #53
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Tycker man borde kunna ta bort sin egna tråd om den ligger i Säljes/Köpes kategorin.
    Tycker man borde kunna dölja personer man inte vill se så man slipper få Aggressionsproblem , men de går inte heller ..
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  24. #54
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tycker man borde kunna dölja personer man inte vill se så man slipper få Aggressionsproblem , men de går inte heller ..

    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  25. #55
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Grr nya chatten är jobbig
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Grr nya chatten är jobbig
    Vad är det som är jobbigt med den?
    Daniel Öbrink

  27. #57
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Vad är det som är jobbigt med den?
    Även ifall man kryssat "Hangout" rutan så poppar den alltid upp och manfår meddelanden

    EDIT: Såg nu hur man stängde av, glöm de jag sa!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #58
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Vad är det som är jobbigt med den?
    Tycker chatten fungerar klockrent, en fråga bara! Går det att ta bort language filter? Då den censurerar engelska ord då sätter den även stjärnor på ordet slut. Vilket blir ganska jobbigt.

  29. #59

  30. #60
    tycker att det borde vara förbjudet att göra reklam för köpes och säljes i chatten, sanslöst irriterande med folk som sitter och spammar "någon som har trim till min moppe?????" osv, dessutom är det efterblivet eftersom man når ut till 100 ggr fler genom att skapa en tråd och det är lika mycket arbete som att göra ett inlägg i chatten...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in