Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. #31
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Man kör inte ens på cykelvägar med en trimmad moppe. Det är bara dumt, ska man smälla in i en kärring i 70 blås eller? Bättre att köra på bilvägen, då blir polisen absolut inte lika arg. Du har ju fan ingen koll på ett enda skit i dina inlägg! Skriv inget som du inte har någon aning om...
    +1

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Man kör inte ens på cykelvägar med en trimmad moppe. Det är bara dumt, ska man smälla in i en kärring i 70 blås eller? Bättre att köra på bilvägen, då blir polisen absolut inte lika arg. Du har ju fan ingen koll på ett enda skit i dina inlägg! Skriv inget som du inte har någon aning om...
    Bra sagt!

  3. #33

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Man kör inte ens på cykelvägar med en trimmad moppe. Det är bara dumt, ska man smälla in i en kärring i 70 blås eller? Bättre att köra på bilvägen, då blir polisen absolut inte lika arg. Du har ju fan ingen koll på ett enda skit i dina inlägg! Skriv inget som du inte har någon aning om...

    Haha, man behöver inte gasa fullt hela tiden Bara när du ser att ingen är i närheten kan du åka i 110 blås om du vill Och det är ju trots allt mindre poliser på cykelvägarna än på bilvägarna. På bilvägarna måste du ju ändå följa hastighetsskylten och du får typ inte köra över 50. Men på cykelväg finns det typ ingen kontroll

  4. #34

  5. #35

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Seriöst, varför åka 110 på cykelväg? Smalare väg, sedan kan det komma djur, barn och vuxna ur vinklar som man inte har 100% koll från.
    Sedan skrev du att det är mindre koll på cykelvägarna, ibland är det poliser som åker med sina bilar på vägarna där det brukar vara mycket moppar som åker... Vad ska du göra då om du kommer i 110 ?
    Du skrev att man måste följa hastighetsskylten på vägarna, men de skitsamma på gångvägen eller? Inga skyltar = inga regler?
    Nej men asså man måste använda sitt eget vett också när man åker moppe. Åker man moppe på en cykelväg, där det är racksträcka inga träd eller buskar som barn eller djur kan gömma sig i, då går det ju bra att gasa fullt. Men åker man igenom ett villa område till exempel, då tycker jag att man ska köra i 30-40 och inte mer än så, för man vill ju inte köra ihjäl ett barn.

  6. #36
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Nej men asså man måste använda sitt eget vett också när man åker moppe. Åker man moppe på en cykelväg, där det är racksträcka inga träd eller buskar som barn eller djur kan gömma sig i, då går det ju bra att gasa fullt. Men åker man igenom ett villa område till exempel, då tycker jag att man ska köra i 30-40 och inte mer än så, för man vill ju inte köra ihjäl ett barn.
    Fortfarande mycket bättre att gasa på en större väg avsedd för fordonstrafik. M*pp.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  7. #37

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Nej men asså man måste använda sitt eget vett också när man åker moppe. Åker man moppe på en cykelväg, där det är racksträcka inga träd eller buskar som barn eller djur kan gömma sig i, då går det ju bra att gasa fullt. Men åker man igenom ett villa område till exempel, då tycker jag att man ska köra i 30-40 och inte mer än så, för man vill ju inte köra ihjäl ett barn.
    OM du nu ska åka på en gångväg så kan du göra det med en EU-moppe också. Men varför i helvete ska man ens göra det med en 30-moppe? Moppe som moppe, utan eller med skylt spelar fan ingen roll om dom ändå gör 70+ trimmade för då hänger man med i trafiken fint även på 70-vägar.

  9. #39

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    OM du nu ska åka på en gångväg så kan du göra det med en EU-moppe också. Men varför i helvete ska man ens göra det med en 30-moppe? Moppe som moppe, utan eller med skylt spelar fan ingen roll om dom ändå gör 70+ trimmade för då hänger man med i trafiken fint även på 70-vägar.

    There are too many cops out there on the roads

  10. #40
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    There are too many cops out there on the roads
    Så dom ser dig inte när du är och kör 110 på en cykelväg? hahah


  11. #41

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Så dom ser dig inte när du är och kör 110 på en cykelväg? hahah
    Haha men jag kommer bara köra 110 på cykelvägar där det inte syns!

  12. #42
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Haha men jag kommer bara köra 110 på cykelvägar där det inte syns!
    Alltså på en raksträcka med fri sikt? För du ville ju inte köra på nåt litet barn som sprang ut på vägen..
    Tänk lite, om du kan.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  13. #43
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Haha men jag kommer bara köra 110 på cykelvägar där det inte syns!
    Gör som du vill, det är ju bara du som får skit om du kör in i ett litet barn som kommer springande från sidan..


  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    There are too many cops out there on the roads
    Du verkar ju helt jävla efterbliven eller är du bara 12?

    Vad spelar det för roll om polisen är på vägen? Man kör ändå inte cykelväg. Bara om man ev. skulle bli jagad. Det är inga EU-moppar som kör på cykelvägen, och det är nästan inga 30-moppar som gör det heller. Det går för snabbt om man kör i 70 på en 2 meter smal väg...

  15. #45

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Jaja skitsamma. Jag kollar allt innan jag gasar på fullt. Är inget moppefucko som kör in i folk eller nåt. Har kört massa andra olagliga fordon sen jag var 10 så...

  16. #46
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Jaja skitsamma. Jag kollar allt innan jag gasar på fullt. Är inget moppefucko som kör in i folk eller nåt. Har kört massa andra olagliga fordon sen jag var 10 så...
    Jävlar! Fan vad cool du är!
    Jo, du är ett 14-årigt moppefucko.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  17. #47

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Jävlar! Fan vad cool du är!
    Jo, du är ett 14-årigt moppefucko.
    Kanske är en moppe -motor kille, men jag är ingen som kraschar in i folk. Jag älskar bilar och motorcyklar och sånt, och kommer alltid att göra

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Kanske är en moppe -motor kille, men jag är ingen som kraschar in i folk. Jag älskar bilar och motorcyklar och sånt, och kommer alltid att göra
    På tal om att byta ämne...

  19. #49

  20. #50
    som när jag åkte buss och busschauffören höll på att köra in i en bil, "jag krockar aldrig" sa han, "en gång är alltid den första" sa jag då
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #51

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Så du är ingen person som krockar med folk? Att köra in i folk gör man knappast med flit, och det kan hända varje gång du kör på en cykelväg. Så du kan inte säga att du är inte en som kör på folk, du har ju föfan inte kortet. Hoppas du inte håller på o åker 110 ( om nu dina moppar kommer upp i den hastigheten...) på gångvägar när du inte har tagit kortet/förarbeviset.
    Isaxon det är så att jag inte kör moppe längre. För polisen stoppa mig för 2 månader sen och fråga hur gammal jag var och om jag hade förarbevis och sånt, jag var ärlig och sa sanningen, o då så sa han "Vänta bara 1 år, sen kan du ta förarbevis och det o köra moppe lagligt" och då sa jag "Visst, ska väl inte köra nå mer det här året" och det gör jag inte heller Fick ingen böter eller sånt skit

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Isaxon det är så att jag inte kör moppe längre. För polisen stoppa mig för 2 månader sen och fråga hur gammal jag var och om jag hade förarbevis och sånt, jag var ärlig och sa sanningen, o då så sa han "Vänta bara 1 år, sen kan du ta förarbevis och det o köra moppe lagligt" och då sa jag "Visst, ska väl inte köra nå mer det här året" och det gör jag inte heller Fick ingen böter eller sånt skit
    Men ändå skriver du att man kan dra på i 110 på en gångväg? Är du helt jävla väck i skallen eller?

    På tal om att byta ämne igen...

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Isaxon det är så att jag inte kör moppe längre. För polisen stoppa mig för 2 månader sen och fråga hur gammal jag var och om jag hade förarbevis och sånt, jag var ärlig och sa sanningen, o då så sa han "Vänta bara 1 år, sen kan du ta förarbevis och det o köra moppe lagligt" och då sa jag "Visst, ska väl inte köra nå mer det här året" och det gör jag inte heller Fick ingen böter eller sånt skit
    Har du prövat att köra 110 på en cykelväg? Vad händer om cykelvägen tar slut då? Eller att nån har ställt dit en betongsugga?
    Most stickpeople are black

  24. #54

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Har du prövat att köra 110 på en cykelväg? Vad händer om cykelvägen tar slut då? Eller att nån har ställt dit en betongsugga?

    Inte provat 110 men provat 90 Men den vägen har jag åkt på många gånger, det är precis där vid mitt hus. Och jag kollade innan om det finns nån betongplatta och jag vet hur lång den vägen är och sånt. Och det finns inga ställen där barn eller djur kan gömma sig Annars brukar jag bara åka i typ 50 på en cykelväg.

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Inte provat 110 men provat 90 Men den vägen har jag åkt på många gånger, det är precis där vid mitt hus. Och jag kollade innan om det finns nån betongplatta och jag vet hur lång den vägen är och sånt. Och det finns inga ställen där barn eller djur kan gömma sig Annars brukar jag bara åka i typ 50 på en cykelväg.
    Och om du möter en mamma med en barnvagn då?
    Most stickpeople are black

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Och om du möter en mamma med en barnvagn då?
    De är ju lunch för Rifat har ju trippla oversize-skivor eller?

  27. #57

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    De är ju lunch för Rifat har ju trippla oversize-skivor eller?
    Ja just ja, det tänkte jag inte på...
    Most stickpeople are black

  29. #59

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    HUR vet du att VARJE gång du åker där så är det INTE något som du kan krocka med?
    För att det kommer en sväng precis när raksträckan tar slut och efter svängen så är det en till raksträcka och man kan se om nån kommer från långt håll Det e öppet eller vad man ska säga
    Senast redigerat av Rifat den 2011-06-21 klockan 17:51.

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in