Trådad visning
-
2010-06-14, 14:49 #1
speedfight 2 problem med gasen.
hej
När jag gasar och mopeden är kall så bara ryker det och bööhhar den går knappt framåt undrar var jag ska gör och vad felet kan vara???
hej
När jag gasar och mopeden är kall så bara ryker det och bööhhar den går knappt framåt undrar var jag ska gör och vad felet kan vara???