Vilket drev passar bäst?

Hej jag har en RRX 06 Och drevet är sletet ocg skulle köpa ett nytt .
    Jag har 70cc på och 21 mm fögge samt boostbottle och 12-13 drev fram är inte helt säker.
    Ska jag köpa 52 ,, vilket de sitter redan 52:A eller ska man ha mindre eller större för och kunna få ut mer prestanda?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Aerox 03 Visa inlägg
    Hej jag har en RRX 06 Och drevet är sletet ocg skulle köpa ett nytt .
    Jag har 70cc på och 21 mm fögge samt boostbottle och 12-13 drev fram är inte helt säker.
    Ska jag köpa 52 ,, vilket de sitter redan 52:A eller ska man ha mindre eller större för och kunna få ut mer prestanda?
    ju större du har i fram desto fortare går det, ju mindre du har i fram desto bättre acceleration får du, fast ska du ha mer toppfart dvs. större drev i fram, så kommer du få sämre acceleration, det är alltså en smaksak.
    i bak är det tvärt om, desto MINDRE drev du har i bak, desto fortare går det men då tappar du även acceleration om du byter till ett mindre drev.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Men fan det blir bara jobbigt och köra på något nytt ,Jag tror fan jag kör på 52 för den går hyffsat bra nu toppar runt 110 och gött acc.

Men fan det blir bara jobbigt och köra på något nytt ,Jag tror fan jag kör på 52 för den går hyffsat bra nu toppar runt 110 och gött acc.
    sällan 110 men lör på 13:52
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    sällan 110 men lör på 13:52
    Hahahhaah skön grabb, han har ju faktist boost-bottle XD

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Hahahhaah skön grabb, han har ju faktist boost-bottle XD
    Bahahhahahha
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Ni är roliga ... Boostbottle ger ingen skillnad typ..
    Och den toppar runt 105-110 .Inget skrytande..!! Jag blev chokad när ägaren sa det och mätte upp den med GPS.!! Så det är möjligt.

Reg.datum
    May 2010
    Ni är roliga ... Boostbottle ger ingen skillnad typ..
    Och den toppar runt 105-110 .Inget skrytande..!! Jag blev chokad när ägaren sa det och mätte upp den med GPS.!! Så det är möjligt.
    Haha, skitsnack av förra ägaren. Med den klena setupen. Det behövs mer för den ska gå så snabbt eller dreva sketa tungt

ja kör 14 / 52 och min toppar ärliga 95, så tror inte din toppar 110 ....

eller det är ju om du har läkerol i tanken för det ger en mer frustrerande effekt!!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in