1. #1

    Tecnigas E-nox

    Har bästämmt mig för att köpa ett Tecnigas enox non som har erfaranhet av röret ? hur går de ? låter de mycket ?

  2. #2
    Har ingen erfarenhet utav Tecnigas överhuvudtaget men vet att Gianelli Enduro 2T ska ge bra effekt och ligger på samma prisklass
    http://twostroke.se/product.asp?prod...=1&attrib1=858
    http://twostroke.se/product.asp?product=9249
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  3. #3
    deet har en effektkurva på 8-12k rpm precis som gianelli o tk osv
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  4. #4
    Det röret är nog det tystaste du kan hitta Bra är det också

  5. #5
    Härligt tack ska ni alla ha för informationen.
    Har bäställt ett så de kommer nu i dagarna.

  6. #6
    Ett trevligt rör, lagom högvarvigt
    Nothing puts a smile on your face like ProRace!

  7. #7
    ah fick mitt igår och testade i går kväll och kört i dag går rikitgt bra tycker jag

  8. #8
    Tecnigas enox är sjukt najs.. Iaf till min Derbi senda SM 03, Har 13/53 drevnig, Tecnigas enox, luftfilter, Kundo insug.. Min toppar 95 km/h ÄRLIGA GPS.
    Vet ingen som drar mig med bara " effektrör " Hänger på en polare som kör aerox med 70cc o 19mm.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Enoxderbi Visa inlägg
    Tecnigas enox är sjukt najs.. Iaf till min Derbi senda SM 03, Har 13/53 drevnig, Tecnigas enox, luftfilter, Kundo insug.. Min toppar 95 km/h ÄRLIGA GPS.
    Vet ingen som drar mig med bara " effektrör " Hänger på en polare som kör aerox med 70cc o 19mm.
    hörre du inga 95 med effektrör du!
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  10. #10
    Hörre du.. Jag ljuger inte, mätte upp de med en ny Sony GPS, förstår dig att du inte tror mig för att finns ingen annan effektrörs moppe som går i den dära hastigheten.
    Brukar gå 85-90 normalt.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Enoxderbi Visa inlägg
    Hörre du.. Jag ljuger inte, mätte upp de med en ny Sony GPS, förstår dig att du inte tror mig för att finns ingen annan effektrörs moppe som går i den dära hastigheten.
    Brukar gå 85-90 normalt.
    alltså effektkurvan är sammma som t.ex tk så det är nog ingen större skillnad, så en moppe med metrakit sp gör 115 då eller?
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  12. #12
    Nej du är fan riktigt efterbliven, Tecnigas Enox's effekt kurva ligger på 8-12,5/13k.
    Har provat Gianelli 2T rör också, gick fortfare med tecnigaset..
    Tecnigas röret är anpassat för : 50/70cc+.
    Nej det skulle inte gå fortare med MK SP.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in