Sidan 100 av 153 Första ... 50909899100101102110150 ... Sista
  1. #2971
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Gick runt på säkert 5 olika h&m i stockholm idag och letade efter den tidigare länkade tröjan men var helt slut överallt! Så jag gick och köpte mig en Daniel Wellington istället:
    Nice! Har själv en likadan, dock så har min timvisare börjat gå fel, den går 30 min fel :s



    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Ser riktigt stor ut. Diameter på klockan? eller har du väldig smala handleder?
    40mm!
    w

  2. #2972
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Funderar på att köpa mig en likadan. Vill ha en klocka men vet inte riktigt vad jag vill ha..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #2973
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg

    40mm!
    Okej såg större ut. Vad ligger priset på och i vilka klockaffärer har denna så man kan testa?

  4. #2974
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Okej såg större ut. Vad ligger priset på och i vilka klockaffärer har denna så man kan testa?
    De kostar 995. Läs på hemsidan för att se vilka som är återförsäljare.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #2975
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tips på schyssta vinterskor? Lite mer dressat men ändå inte överdrivet och helst skinn, inte dyrare än ca 3000:-


    edit : Inga stora feta kängor och behöver inte vara fodrade för att hålla värmen i -50.
    Mark McNairy.

  6. #2976
    Handskar från Madova, dessvärre var dem kashmirfodrade slut så jag fick nöja mig med silkesfodrade

    w

  7. #2977

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    La iväg en beställning precis!
    Blev en mössa, 2 t-shirt och ett par chinos!
    Någon som har tips på någon fin stickad tröja! Likande som denna http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=172783 Få gärna vara vit eller annan snygg färg:=)

  8. #2978
    Vad ska ni köra på för något under jul och nyår?

  9. #2979
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Vad ska ni köra på för något under jul och nyår?
    Kör på jeans och skjorta.
    "Tror" att jag skall få en Ralph Lauren skjorta i julklapp i år, vet dock inte om jag ska "välja" en rosa eller mörkblå(eller kanske en helt annan färg)? Vad tycker ni?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #2980
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Vad ska ni köra på för något under jul och nyår?
    På nyår blir det självklart kostym med fluga, det bör vara en norm.

  11. #2981
    Kunde inte bry mig mindre om vad jag har på nyår/jul :S

    Men visst, vårdat är det iaf!

  12. #2982
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kör på jeans och skjorta.
    "Tror" att jag skall få en Ralph Lauren skjorta i julklapp i år, vet dock inte om jag ska "välja" en rosa eller mörkblå(eller kanske en helt annan färg)? Vad tycker ni?
    Tycker absolut på blå.

    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    På nyår blir det självklart kostym med fluga, det bör vara en norm.
    Jag ska också ha kostym men vet ej om det blir fluga eller slips. Är sugen på fluga men har ingen, några tips på en?

  13. #2983
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg


    Jag ska också ha kostym men vet ej om det blir fluga eller slips. Är sugen på fluga men har ingen, några tips på en?
    Tänker nog köra på en Lila/vit/silver-randig på nyår. Kolla på "Nonno Herrdetaljer" i Suregallerian!

  14. #2984
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Letar efter en grön typ tygjacka som
    ska vara vinterjacka. MQ säljer en blå Dobber jacka i typ det stuket jag vill ha, men vill verkligen ha en grön, kvalitén ska typ vara mocka när man känner på de, någon som vet vart ja kan hitta en sån?

  15. #2985

  16. #2986
    Snart jul och så, jag tänkte därför önska mig en ny klocka. Ligger just nu och velar mellan dessa två:

    http://www.uret.se/tw-steel-ceo-canteen-white-dial-leather-strap-p-13059.html

    http://www.uret.se/invicta-automatic...al-p-5970.html

    Kan inte riktigt bestämma mig vilken stil jag gillar mest... Vad tycker ni? Tar gärna emot andra förslag också, dock inte dyrare än 2500:-.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #2987
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Snart jul och så, jag tänkte därför önska mig en ny klocka. Ligger just nu och velar mellan dessa två:

    http://www.uret.se/tw-steel-ceo-canteen-white-dial-leather-strap-p-13059.html

    http://www.uret.se/invicta-automatic...al-p-5970.html

    Kan inte riktigt bestämma mig vilken stil jag gillar mest... Vad tycker ni? Tar gärna emot andra förslag också, dock inte dyrare än 2500:-.
    Tycker den andra var snyggare imo
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  18. #2988
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Tycker det här duger för att se hyffsad ut till högtider , fest m.m
    En Svart kavaj skulle väl inte skada dock.

    Allt är köpt på dressman och har inte lagt ut mer än 600kr . (svarta chinos , vit skjorta och slips)


    Uploaded with ImageShack.us
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  19. #2989
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tycker det här duger för att se hyffsad ut till högtider , fest m.m
    En Svart kavaj skulle väl inte skada dock.

    Allt är köpt på dressman och har inte lagt ut mer än 600kr . (svarta chinos , vit skjorta och slips)


    Uploaded with ImageShack.us
    Men inte för att vara stjärngosse i luciatåget
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  20. #2990
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Men inte för att vara stjärngosse i luciatåget
    De är ju det de gör
    Inte fan tänker ja gå runt o skämma ut mig med dumstrut o natt linne inte .
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  21. #2991
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Tycker den andra var snyggare imo
    Aa.. Har dock redan en stålklocka med svart urtavla, men den är lite enklare. Men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ha läder eller stålarmband.

    Någon som kan säga nåt om märkena då? Vilken som har bäst kvalite och liknande?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #2992
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Snart jul och så, jag tänkte därför önska mig en ny klocka. Ligger just nu och velar mellan dessa två:

    http://www.uret.se/tw-steel-ceo-canteen-white-dial-leather-strap-p-13059.html

    http://www.uret.se/invicta-automatic...al-p-5970.html

    Kan inte riktigt bestämma mig vilken stil jag gillar mest... Vad tycker ni? Tar gärna emot andra förslag också, dock inte dyrare än 2500:-.


    Invictan är grymt mycket mer klocka för pengarna.
    F.d summertime

  23. #2993
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  24. #2994
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Vad ska ni köra på för något under jul och nyår?
    På nyår blir det:
    Charcoal grå kostym från Rose & Born
    Vit skjorta med dubbelmanschett
    Mörkblå slips med vita prickar
    Svarta oxfords från loake 1880, blankpolerade

    Samt dessa underbara manschettknappar från Drakes som jag vet att min flickvänn har köpt till mig i julklapp



    Och min mest älskade bröstnäsduk från Rubinacci (den till vänster, inte min bild)




    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    På nyår blir det självklart kostym med fluga, det bör vara en norm.
    Norm med fluga och kostym? Snarare kostym och slips eller smoking och fluga, inget mellanting.

    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Tycker absolut på blå.


    Jag ska också ha kostym men vet ej om det blir fluga eller slips. Är sugen på fluga men har ingen, några tips på en?
    Fluga blir lätt plojigt till kostym och gör sig inte bra till yngre män. Vill man ha fluga på nyår så är det smoking som gäller, satsa på en snygg slips istället imo.
    w

  25. #2995
    Måste skaffa mig en vettig kamera...
    Anyway...


  26. #2996
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Ser riktigt stor ut. Diameter på klockan? eller har du väldig smala handleder?
    Har ganska små handleder men tycker att bilden ljuger lite, ser inte så pass stor ut som den faktiskt gör på bilden.

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Riktigt stilren klocka, snygg!
    tack!

    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Nice! Har själv en likadan, dock så har min timvisare börjat gå fel, den går 30 min fel :s
    hälit! Vilket band? funderar på att köpa mig ett canterbury också!

    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Funderar på att köpa mig en likadan. Vill ha en klocka men vet inte riktigt vad jag vill ha..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Kan rekommendera denna. Billig, passar till det mesta och jätte lätt att byta armband beroende på klädsel.

    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    På nyår blir det:
    Charcoal grå kostym från Rose & Born
    Vit skjorta med dubbelmanschett
    Mörkblå slips med vita prickar
    Svarta oxfords från loake 1880, blankpolerade

    Samt dessa underbara manschettknappar från Drakes som jag vet att min flickvänn har köpt till mig i julklapp



    Och min mest älskade bröstnäsduk från Rubinacci (den till vänster, inte min bild)






    Norm med fluga och kostym? Snarare kostym och slips eller smoking och fluga, inget mellanting.



    Fluga blir lätt plojigt till kostym och gör sig inte bra till yngre män. Vill man ha fluga på nyår så är det smoking som gäller, satsa på en snygg slips istället imo.
    låter/ ser nice ut! Har lite svårt för manschettknappar. Tycker de lätt blir för "brackiga" ( i brist på bättre ordval). Så har mestadels bara de "tygbollarna".

    Angående klädsel på jul/nyår så har jag kostymen i stockholm som jag inte pallar ta med hem annars hade den varit ett givet val, så får bli en brun kavaj med bruna uddabyxor. Därtill en brun/blå/röd bröstnäsduk samt en blå slips med små blommor. Svårt och förklara med ord så får slänga upp en bild när jag kommer hem på tisdag.

  27. #2997
    Åh vad jag älskar caliroots julrea, förra året kom jag över en gloverallduffel 1000kr billigare och iår har jag hittat en halsduk från Drakes som jag letat efter i över två månader. Nedsatt till 980 från 1400 kr

    w

  28. #2998
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Vad ska ni köra på för något under jul och nyår?
    Svart skjorta och svarta chinos, så enkelt men ändå snyggt och stilrent!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  29. #2999
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Svart skjorta och svarta chinos, så enkelt men ändå snyggt och stilrent!
    Tycker du borde köra på en färgad skjorta isåfall, alt. en vit. Lät väldigt svart det där.

  30. #3000
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tycker du borde köra på en färgad skjorta isåfall, alt. en vit. Lät väldigt svart det där.
    +1, svart+svart blir varken snyggt eller stilrent, det kommer bara se ut som att man ska på begravning...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in