Sidan 29 av 153 Första ... 1927282930313979129 ... Sista
  1. #841
    skjortan var gryym!

  2. #842
    Citat Ursprungligen postat av buppen Visa inlägg
    hehe

    hälsa på mig då jobbar ju i skövde




    haha, vad är fult? skriv inte bara fult
    jasså otippat !
    Vad jobbar du med ?

  3. #843

  4. #844

  5. #845
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Buppen, är pjuxen ifrån årets kollektion? (vet att de är nya men kanske kan vara från en outlet, då jag inte hittade något liknande i helgens skojakt)

    Sitter även på likadan skjorta fast med det gröna mönstret, måste säga att jag är lite besviken på tygets kvalité
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  6. #846
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Buppen, är pjuxen ifrån årets kollektion? (vet att de är nya men kanske kan vara från en outlet, då jag inte hittade något liknande i helgens skojakt)

    Sitter även på likadan skjorta fast med det gröna mönstret, måste säga att jag är lite besviken på tygets kvalité
    Har alltid undrat hur kvaliten på ralph laurens skjortor är? Har enbart tre st oxfordskjortor från dem som jag älskar, kvaliten är också riktigt bra om du frågar mig.

  7. #847
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Har alltid undrat hur kvaliten på ralph laurens skjortor är? Har enbart tre st oxfordskjortor från dem som jag älskar, kvaliten är också riktigt bra om du frågar mig.
    Instämmer när det gäller Oxford skjortorna, de håller bra kvalité men kan inte säga att jag vart lika impad utav de ''vanliga''. Tycker att The Shirt Factorys skjortor tex är skönare än just den omtalade.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  8. #848
    buppens avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skara
    Inlägg
    103
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    skjortan var gryym!
    tack
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    jasså otippat !
    Vad jobbar du med ?
    säljer kök

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Skjortan va grymt snygg! bootsen va helt okej också! Jackan va sjukt ful, hatar glansiga dunjackor!
    tack tack och okej, det är en smaksak
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Gillar Skjortan.
    tack

    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Buppen, är pjuxen ifrån årets kollektion? (vet att de är nya men kanske kan vara från en outlet, då jag inte hittade något liknande i helgens skojakt)

    Sitter även på likadan skjorta fast med det gröna mönstret, måste säga att jag är lite besviken på tygets kvalité
    bootsen är ifrån årets kollektion

    http://www.tigerofswedenshop.com/SE/...src&t_type=cat

    jag gillar alla mina ralph lauren skjortor inget fel på mina iallafall

  9. #849
    kan väll komma förbi om du vill , då får du tipsa om var man kan köpa blommor i skövde !
    Har du w32 i byxor då buppen ?


    Edit : Ralph skjortor är sjukt nice , äger dock bara 3.

  10. #850
    buppens avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skara
    Inlägg
    103
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    kan väll komma förbi om du vill , då får du tipsa om var man kan köpa blommor i skövde !
    Har du w32 i byxor då buppen ?


    Edit : Ralph skjortor är sjukt nice , äger dock bara 3.
    det låter grymt hmm, blomsterhallen, ligger på hertig johans torg
    yee, det har jag

  11. #851
    nice du får skicka iväg ett pm om vart du jobbar. Tackar !

    Okej grymt , då kan ju jag lämna av ett par ralph lauren shorts hos dog kanske ? om du vill ha dom ? Vanliga bruna , kan lägga upp en bild senare idag..

    http://www.ctshirts.co.uk/men's-shir...age=6&browse=Y Någon som vet ngt om dessa skjortor , sa o en polare får 4 för 80 pund, vilket är cp billigt. Så funderar på o köpa 2 var.
    Vad tror ni ?

    //

  12. #852
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    http://www.ctshirts.co.uk/men's-shir...age=6&browse=Y Någon som vet ngt om dessa skjortor , sa o en polare får 4 för 80 pund, vilket är cp billigt. Så funderar på o köpa 2 var.
    Vad tror ni ?

    //
    Satt faktiskt just och kollade på dom, hittade länken på FB i någon tråd jag inte kommer ihåg namnet på. Hur som helst, har ingen erfarenhet av just CT men har beställt skjortor från TM Lewin för ungefär samma pengar och är grymt nöjd! Materialet känns bättre än många dyrare skjortor jag haft, och med tanke på att dom kostade 250-300kr var det rena fyndet. Har hur som helst ingen anledning att tro att dessa ska vara sämre efter vad jag kan se.
    MRX_Racing @ mnf

  13. #853
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Satt faktiskt just och kollade på dom, hittade länken på FB i någon tråd jag inte kommer ihåg namnet på. Hur som helst, har ingen erfarenhet av just CT men har beställt skjortor från TM Lewin för ungefär samma pengar och är grymt nöjd! Materialet känns bättre än många dyrare skjortor jag haft, och med tanke på att dom kostade 250-300kr var det rena fyndet. Har hur som helst ingen anledning att tro att dessa ska vara sämre efter vad jag kan se.
    So did I Flashback <3..
    Ja jag läste att TM lawin´s skjortor ska vara riktigt sköna.. aja får se hur det blir med köpet..

  14. #854
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Nu är det ju såhär att snart är det jul. Och eftersom det verkar bli ännu en kall vinter så funderar jag på ifall man skulle passa på att önska sig nån lite tjockare tröja.

    Hittills har jag glott på dessa, vilken tycker ni?




  15. #855

  16. #856
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Gillar den översta starkt! Hade kört på den om jag var du
    Mjo, kanske det. Har trots allt ingen i den färgen

  17. #857
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Mjo, kanske det. Har trots allt ingen i den färgen
    verkligen inte den sissta, isfl den översta.
    Kolla mq dom brukar ha sjukt mkt liknande eftersom dom säljer många olika märkken..

  18. #858
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Nu är det ju såhär att snart är det jul. Och eftersom det verkar bli ännu en kall vinter så funderar jag på ifall man skulle passa på att önska sig nån lite tjockare tröja.

    Hittills har jag glott på dessa, vilken tycker ni?
    Gillar verkligen inte dessa tröjor alls, aldrig testat en men kan verkligen inte tänka mig själv i en! Kanske kan det vara för att det är världens mainstream tröja.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  19. #859
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    verkligen inte den sissta, isfl den översta.
    Kolla mq dom brukar ha sjukt mkt liknande eftersom dom säljer många olika märkken..
    Jo, MQ har jag bra koll på men har inte hittat något i de affärer jag varit i.

    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Gillar verkligen inte dessa tröjor alls, aldrig testat en men kan verkligen inte tänka mig själv i en! Kanske kan det vara för att det är världens mainstream tröja.
    Alltså, det är svårt det här med mainstream. Sen att just du tycker det gör det hela lite svårare att förstå, då du har en väldigt udda klädstil själv. Jag är inte den som försöker sticka ut, utan mer åt det stilrena hållet.

    Men är det någon specifik tröja du syftar på eftersom du skrev tröja?

  20. #860
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Gillar verkligen inte dessa tröjor alls, aldrig testat en men kan verkligen inte tänka mig själv i en! Kanske kan det vara för att det är världens mainstream tröja.
    Kan ju vara för att du tycker det är normalt o ha 3 skjortor... inget illa menat <3 ! haha
    Men klart man kan ha mainstream kläder , det är helheten som räknas är hur helheten blir med accessoarer skor osv..

  21. #861
    Hence, du bör verkligen kolla in MQ! Dom har säkert 10 olika tröjor i den stilen. Köpte själv en från deras egna kollektion som jag är väldigt nöjd med, varm som tusan och snygg enligt mig.

  22. #862
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Hence, du bör verkligen kolla in MQ! Dom har säkert 10 olika tröjor i den stilen. Köpte själv en från deras egna kollektion som jag är väldigt nöjd med, varm som tusan och snygg enligt mig.
    Okay, får väl kolla in nån MQ affär när jag har tid.

  23. #863
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Okay, får väl kolla in nån MQ affär när jag har tid.
    och det fattade du inte första gången någon skrev det i tråden, du hade väll bra koll där..


    http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3...in-106000-169/ sjukt sugen på den, synd att dom inte säljer whyred i nkpg.. får kolla i gbg om 3 veckor.

  24. #864
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jo, MQ har jag bra koll på men har inte hittat något i de affärer jag varit i.



    Alltså, det är svårt det här med mainstream. Sen att just du tycker det gör det hela lite svårare att förstå, då du har en väldigt udda klädstil själv. Jag är inte den som försöker sticka ut, utan mer åt det stilrena hållet.

    Men är det någon specifik tröja du syftar på eftersom du skrev tröja?
    Menar de tre översta!

    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Kan ju vara för att du tycker det är normalt o ha 3 skjortor... inget illa menat <3 ! haha
    Men klart man kan ha mainstream kläder , det är helheten som räknas är hur helheten blir med accessoarer skor osv..
    Jo visst, men det är inte speciellt kul att ha någonting som ALLA andra har, inte sant?
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  25. #865
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    och det fattade du inte första gången någon skrev det i tråden, du hade väll bra koll där..


    http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3...in-106000-169/ sjukt sugen på den, synd att dom inte säljer whyred i nkpg.. får kolla i gbg om 3 veckor.
    Alltså det gånger jag varit där har jag inte hittat något, var väl det jag ville få fram.. Men nu sa han att jag ändå borde kolla upp det, så om jag hade tid så kanske.

  26. #866
    För er som inte redan märkt så gillar jag skjortor.

    http://norralundby.blogg.se/
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  27. #867
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Menar de tre översta!


    Jo visst, men det är inte speciellt kul att ha någonting som ALLA andra har, inte sant?
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    För er som inte redan märkt så gillar jag skjortor.

    http://norralundby.blogg.se/
    allvarligt det där blogginlägget var för mkt .. typ "Hej jag har många skjortor" visst kanske va inte så du menade men de va så jag upfattade..

    Behöver tips på handskar..
    Ska helst vara brunt läder som passar preppy stil
    elr i vilt läder dvs hjort vildsvin o liknande..

  28. #868
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    allvarligt det där blogginlägget var för mkt .. typ "Hej jag har många skjortor" visst kanske va inte så du menade men de va så jag upfattade..

    Behöver tips på handskar..
    Ska helst vara brunt läder som passar preppy stil
    elr i vilt läder dvs hjort vildsvin o liknande..
    Använder alla de där skjortorna och jag har inte direkt köpt dom på 1 månad. Den äldsta utav dem tror jag är mellan 1-2 år och hade jag velat flasha med skjortor hade jag väl ändå tagit med alla? Tog de jag gillade mest och använder oftast.

    Tiger har ett gäng handskar har jag för mig, annars finns Ralph Lauren och i princip resten utav alla "överklass"märken eller vad man kan kalla det. Antagligen bara gå ut på stan och kika i några butiker.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  29. #869
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    För er som inte redan märkt så gillar jag skjortor.

    http://norralundby.blogg.se/
    "Här nedan är några utav mina skjortor, har verkligen svårt att välja ut en av dem som favorit då de är speciella på olika sätt och passar olika bra till olika tillfällen."

    varför välja ut en favorit? du har ju på dig alla samtidigt

  30. #870
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    För er som inte redan märkt så gillar jag skjortor.

    http://norralundby.blogg.se/
    Nästa inlägg kan väll handla om hur många av dina ofantligt många skjortor du lyckas få på dig på en och samma gång?

    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    allvarligt det där blogginlägget var för mkt .. typ "Hej jag har många skjortor" visst kanske va inte så du menade men de va så jag upfattade..

    Behöver tips på handskar..
    Ska helst vara brunt läder som passar preppy stil
    elr i vilt läder dvs hjort vildsvin o liknande..
    Dents gör schysta handskar
    49 pund


    Annars så har du chester and jefferies som gör måtsydda handskar till ungefär samma pris som ett par dents, om dina mått inte passar någon av deras standardstorlekar så syr dem efter dina mått. Oerhört mycket valmöjligheter i allt från innerfoder till färg och modell. Har själv ett par snowden som jag använder när det är riktigt riktigt kallt och ska vara ute längre tid aka inte kan ta bilen till jobbet/skolan.


    Annars är deras modell oxford riktigt nice, funderar på att beställa ett par själv


    Sen så har herr judith ett par snygga i brunt läder med kashmirfoder (vilket alltid är nice) för 500kr

    http://webshop.herrjudit.se/gloves/leather-gloves.html

    http://www.chesterjefferies.co.uk/

    Ofodrade handskar är helt klart snyggast, men med tanke på hur djävulskt kallt det blir på vintern så får man helt enkelt välja ett par med tunnt foder tex kashmir som är hyfsatt varmt men fortfarande ger en tunn handske. Det sista man vill är att ha tjocka läderhandskar i svinläder så man ser ut som en vaktmästare.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in