Sidan 33 av 153 Första ... 2331323334354383133 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    tips på märken med bra oxford skjortor , Ralph lauren o gant är ju självklara men kom med mer tips !
    Räcker gott och väl med ralph laurens oxfordskjortor meb eftersom du vill envisas så säger jag gitman brothers, fantastiskt fina oxfordskjortor!

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vad är det för t-shirt som är så pass dyr och svår att få tag på då?
    Var ju någon här i tråden som tyckte att 400 kronor för en t-shirt inte var någonting..men kort sagt så finns den bara att få tag på i USA för tillfället. Är ett Amerikansk företag, relativt stort som håller sig inom motocross genren.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Efter en tur på stan idag är man en Duffel rikare:

http://www.karltex.se/se/art/glovera...fflecoat-brown

Något andra färger är det dock.
    2674/2

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=104660

Hiss eller diss?
    Såg en kille på bussen med den och tyckte den va hur snygg som helst!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=104660

Hiss eller diss?
    Såg en kille på bussen med den och tyckte den va hur snygg som helst!
    Jätteful, mössa är jättefult öht.

Åh säger mig väldigt mycket du... Dra upp märket bara.
    Vad i helsicke spelar märket för roll?
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Ja jag vill ju veta vafan det är för t-shirt du ska köpa, inget mer med de. Suck...
    Om jag velat säga vad det är för t-shirt så hade det varit de första jag sagt.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Om jag velat säga vad det är för t-shirt så hade det varit de första jag sagt.
    vad är problemet med att bara berätta?

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vad är problemet med att bara berätta?
    Inget men jag njuter av att ni blir tjuriga över att inte veta.

Inget men jag njuter av att ni blir tjuriga över att inte veta.
    ja gud vad tjuriga vi blir...

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    ja gud vad tjuriga vi blir...
    Sluta spela allan, du är väl inte två år eller.

Sluta spela allan, du är väl inte två år eller.
    Vem är det egentligen som är två år som "njuter av att ni blir tjuriga över att inte veta."

Sogat, ganska tydligt vem som spelar allan här..
    2674/2

Ni är för coola för mig, brb.

Den är underbar , Jag betalade 3798 , men hade 10% rabatt för att ja handlat mkt på det stället..
    okej för har ett par ralph lauren shorts som ja hittade långt in i min garderob , o sak till skövde o gbg om ett par veckor tänkte om någon ville ha dom .. ( Självklart gratis)...
    Vilket märke är det på din duffel? Provade nämligen två från gloverall idag men gillade dem inte riktigt.

Den första som är deras lite kortare modell satt bra och hade bra längd, problemet är dock att jag inte riktigt gillar knäppnigen. De ljusa knapparna samt snörnigen

Den andra är deras klassiska modell, den satt dock som ett tält på mig, oerört stor i ärmarna, men sjukt snygg knäppning har den.

Hejje

Vilket märke är det på din duffel? Provade nämligen två från gloverall idag men gillade dem inte riktigt.

Den första som är deras lite kortare modell satt bra och hade bra längd, problemet är dock att jag inte riktigt gillar knäppnigen. De ljusa knapparna samt snörnigen

Den andra är deras klassiska modell, den satt dock som ett tält på mig, oerört stor i ärmarna, men sjukt snygg knäppning har den.

]
    Det är en hilfiger , finns dock inte med på deras hemsida när jag kollade, utan dom har en med ett annat mönster. Min är ju blå, vilket jag tkr att en duffel ska vara.

Gloveroll är ju orginalet , men gud den första hade verkligen inte snygg knäpppning,(för lång) , min är lite ljus men mörkare än den på bilden.
    Gillar inte när det är läder knäppning..

Men kolla in Den jag har älskar den. sitter bra på mig som är relativt smal !

Har ett litet problem , stress handlade en cricket tröjja för kanske 2 veckor sedan , dock är det så att armarna är för långa .. Skulle behöva korta dom 3cm, ananrs sitter den bra..

Det är 80%bomull och 20%ull , ska man tvätta den i 60"c ?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Var till stan i helgen och köpte 2 nya tröjor

Och en Ljusblå T-shirt med lila WESC text
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Var till stan i helgen och köpte 2 nya tröjor

Och en Ljusblå T-shirt med lila WESC text
    Hej fjortis.

Hej fjortis.
    hjälp mig istället !

Hm vadåå vill ha http://www.ralphlauren.co.uk/categor...&ab=global_men

hjälp mig istället !

Hm vadåå vill ha [url]http://www.ralphlauren.co.uk/category/index.jsp?categoryId=3979861&ab=global_men[/url]
    Det bästa svaret jag kan ge till det är nog,
    2674/2

Alltså, jag såg knappt något alls som jag gillade på RL-länken. Sjukt ful kollektion.

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Alltså, jag såg knappt något alls som jag gillade på RL-länken. Sjukt ful kollektion.
    Dem gråa flanellbyxorna var sjukt snygga, likaså den kabelstickade kashmirtröjan, men utöver det så var det väldigt magert utbud. Pruple lable har nämligen oerhört fina kostymer!

Hur är det att tvätta vita läder skor i tvättmaskinen?

Är av märket nike så är inte säker på att det är läder men det liknar de iallafall.

Inte bästa källan, men googlade lite och verkade fungera ok.

http://forum.mammapappa.com/viewtopi...=33100&start=0 (alltid något tips kanske.)
    2674/2

Dem gråa flanellbyxorna var sjukt snygga, likaså den kabelstickade kashmirtröjan, men utöver det så var det väldigt magert utbud. Pruple lable har nämligen oerhört fina kostymer!
    det var den kabelstickade tröjjan ja länkade till, trodde jag !

det var den kabelstickade tröjjan ja länkade till, trodde jag !
    £1505 för den, liiiiiiiiiiite i överkant kanske

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in