Sidan 38 av 153 Första ... 2836373839404888138 ... Sista
  1. #1111
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Haha, faktiskt!

    Men ändå, kul att sticka ut ju/skilja sig ifrån mängden! Ne quid nimis

  2. #1112

  3. #1113
    Nulli secundus
    "Inställningen är halva grejen"

  4. #1114
    Jag hoppas att du inser vad fruktansvärt cheezy det är att citera latin som du gör det.

  5. #1115
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg


    Hihi, funtar på att ha den tröjan o lite annat inför nyår!

    Eller så blir det är rätt clean men lite utstickande outfit, bestående av:
    - Ljusa o goa jeans
    - "Skrik"-rosa skjorta
    - Svart väst på det!

    haha
    Loving it! För du får mig och alla andra att se så jääävla mycket snyggare ut

  6. #1116
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg


    Hihi, funtar på att ha den tröjan o lite annat inför nyår!

    Eller så blir det är rätt clean men lite utstickande outfit, bestående av:
    - Ljusa o goa jeans
    - "Skrik"-rosa skjorta
    - Svart väst på det!

    haha
    Hoppas verkligen det ligger ironi bakom detta.. Annars en otrolig
    2674/2

  7. #1117
    Vad ska man ha på sig på ett julbord ?

    Jag funderar på en tweedkavaj (vet inte om ngn kommer ihåg den från förra forumet) Men denär begie med svarta bruna och rostfärgade rutor( Den roströda syns dick knapp) . Till det en oxford skjorta med vit baj och gråa mörkkrå och roströda smala rutor. Och en vinröd plastrong ?

    Hur låter det ?

    Vet att beskriningen är dålig men har ingen kamera .. Den roströda färgen i kavjen är mkt svag ifl så det inte ser konstigt ut med skjortan !

  8. #1118
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Vad ska man ha på sig på ett julbord ?

    Jag funderar på en tweedkavaj (vet inte om ngn kommer ihåg den från förra forumet) Men denär begie med svarta bruna och rostfärgade rutor( Den roströda syns dick knapp) . Till det en oxford skjorta med vit baj och gråa mörkkrå och roströda smala rutor. Och en vinröd plastrong ?

    Hur låter det ?

    Vet att beskriningen är dålig men har ingen kamera .. Den roströda färgen i kavjen är mkt svag ifl så det inte ser konstigt ut med skjortan !
    Blir det inte lite för mycket med rutigt på rutigt? Sedan avskyr jag plastronger, men det är väl en smaksak.

  9. #1119
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Vad ska man ha på sig på ett julbord ?

    Jag funderar på en tweedkavaj (vet inte om ngn kommer ihåg den från förra forumet) Men denär begie med svarta bruna och rostfärgade rutor( Den roströda syns dick knapp) . Till det en oxford skjorta med vit baj och gråa mörkkrå och roströda smala rutor. Och en vinröd plastrong ?

    Hur låter det ?

    Vet att beskriningen är dålig men har ingen kamera .. Den roströda färgen i kavjen är mkt svag ifl så det inte ser konstigt ut med skjortan !
    Det enkla svaret på frågan är att det beror helt på vilka övriga som närvarar på julbordet, dvs om det är familjen eller jobb/andra ytligare bekanta vi pratar om.

    Jag skulle föredragit en helvit skjorta faktiskt, jag kommer iof inte ihåg kavajen på rak arm men det låter lite mycket med rutig skjorta och rutig kavaj. Även om det kan vara snyggt är risken för totalt misslyckande enorm.. En helvit skjorta skulle jag kört på, samt lämnat pistongen hemma till förmån för att lämna översta knappen öppen. Om något en smal slips till, men jag tror den kavajen gör sig bättre utan faktiskt.
    MRX_Racing @ mnf

  10. #1120
    Haha, men vad tycker ni är en bra outfit inför nyår boys? Öppen för förslag!
    Ang. de latinska citaten - en kul bara, hihi
    "Inställningen är halva grejen"

  11. #1121
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Haha, men vad tycker ni är en bra outfit inför nyår boys? Öppen för förslag!
    Ang. de latinska citaten - en kul bara, hihi
    Beror helt på dresscoden.

  12. #1122
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Beror helt på dresscoden.
    troligtvis ingen dresscode öht

  13. #1123
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    troligtvis ingen dresscode öht
    Varför är det så troligtvis?

  14. #1124
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Varför är det så troligtvis?
    brukar inte vara det på fjortisfester

  15. #1125
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Det enkla svaret på frågan är att det beror helt på vilka övriga som närvarar på julbordet, dvs om det är familjen eller jobb/andra ytligare bekanta vi pratar om.

    Jag skulle föredragit en helvit skjorta faktiskt, jag kommer iof inte ihåg kavajen på rak arm men det låter lite mycket med rutig skjorta och rutig kavaj. Även om det kan vara snyggt är risken för totalt misslyckande enorm.. En helvit skjorta skulle jag kört på, samt lämnat pistongen hemma till förmån för att lämna översta knappen öppen. Om något en smal slips till, men jag tror den kavajen gör sig bättre utan faktiskt.
    Det är flickvännen + hennes familj o några släktingar ..

    Ja , tänkte inte på det förut men med tanke på att de inte e så grovt mönster så kanske det går..Kan se om ja lägger upp bilder i morron !
    Mer tips?

  16. #1126
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    sugen på ny väska! funderar på denna:

    större bild
     

  17. #1127

  18. #1128
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    ...

    Mina ökenkängor behöver få lite kärlek, har du tips på någon riktigt bra skokräm? Jag funderar på att köpa något från Saphir, men jag vet inte riktigt vart jag ska få tag på det.

  19. #1129

  20. #1130
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Väldigt snyggt!
    Citat Ursprungligen postat av Ish Visa inlägg
    Bumpar med gårdagens outfit: http://data.fuskbugg.se/dipdip/P1020450.JPG
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  21. #1131
    Citat Ursprungligen postat av Ish Visa inlägg
    Bumpar med gårdagens outfit: http://data.fuskbugg.se/dipdip/P1020450.JPG
    Fint, men sätt på dig en halsduk gosse.

    ---

    Jag behöver ett par kängor. Svarta sådana. Maxpris kring 1700. Någon som har ett förslag?

  22. #1132
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  23. #1133
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Mina ökenkängor behöver få lite kärlek, har du tips på någon riktigt bra skokräm? Jag funderar på att köpa något från Saphir, men jag vet inte riktigt vart jag ska få tag på det.
    Antar att de är i läder och inte mocka? Jag kör själv med skokräm från Saphir, blev oerhört förvånad över att min lokala skomakare säljer de, han har både hårt och mjukt vax/skokräm i alla möjliga nyanser, den jag kör med är saphirs crème surfine pommadier, tror jag gav 50kr för en burk.
    http://www.avel.com/fiche-creme-surfine-pommadier,3

    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Fint, men sätt på dig en halsduk gosse.

    ---

    Jag behöver ett par kängor. Svarta sådana. Maxpris kring 1700. Någon som har ett förslag?
    Köp ett par bexley enfield, fick hem mina idag. Randsydda, ordentlig sula (ridgeway kopia) och köp dem i brunt. Oerhört mycket sko för så lite som 130 euro

    http://www.bexley.com/Bexley/shoe-BOOTSPRD-EN.htm

  24. #1134
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Köp ett par bexley enfield, fick hem mina idag. Randsydda, ordentlig sula (ridgeway kopia) och köp dem i brunt. Oerhört mycket sko för så lite som 130 euro
    http://www.bexley.com/Bexley/shoe-BOOTSPRD-EN.htm
    Hm, kängorna såg mycket bättre ut på din bild än hemsidans egna. Hur var de i storleken? Hur känns kvalitén?

    Det är svarta kängor jag ska ha, det får räcka med ett par mellanbruna kängor.

  25. #1135
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    söker ett par skor liknande dessa:
    förslag någon?

    btw bestälde jag en sandqvist väska precis.

  26. #1136
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Hm, kängorna såg mycket bättre ut på din bild än hemsidans egna. Hur var de i storleken? Hur känns kvalitén?

    Det är svarta kängor jag ska ha, det får räcka med ett par mellanbruna kängor.
    Ja verkligen, på deras hemsida ser dem inget vidare ut. Jag valde 41 1/2 istället för 42 som jag brukar ha och det var nog klokt av mig. De skaver lite just nu men annars känns de som om det är rätt storlek. Ang kvaliten är jag väldigt nöjd med tanke på det löjligt låga priset, 1300kr får man annars punga ut för ett par limmade kängor från vagabond.

  27. #1137
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Ja verkligen, på deras hemsida ser dem inget vidare ut. Jag valde 41 1/2 istället för 42 som jag brukar ha och det var nog klokt av mig. De skaver lite just nu men annars känns de som om det är rätt storlek. Ang kvaliten är jag väldigt nöjd med tanke på det löjligt låga priset, 1300kr får man annars punga ut för ett par limmade kängor från vagabond.
    Det låter ju faktiskt jätteintressant. Har du lust att lägga upp en bild när du har dem på dig?

    Hittade för övrigt Saphir skokräm idag, den känns verkligen bra jämfört med vad jag har använt tidigare.

  28. #1138
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Ja verkligen, på deras hemsida ser dem inget vidare ut. Jag valde 41 1/2 istället för 42 som jag brukar ha och det var nog klokt av mig. De skaver lite just nu men annars känns de som om det är rätt storlek. Ang kvaliten är jag väldigt nöjd med tanke på det löjligt låga priset, 1300kr får man annars punga ut för ett par limmade kängor från vagabond.

    Ja de höll ju fint för mig tills limmet på en del av vänstra klacken började lossa, efter typ två veckor..

    Gick till butiken i lördags i hopp om att få byta dem men de skickades till skomakaren.
    F.d summertime

  29. #1139
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Det låter ju faktiskt jätteintressant. Har du lust att lägga upp en bild när du har dem på dig?

    Hittade för övrigt Saphir skokräm idag, den känns verkligen bra jämfört med vad jag har använt tidigare.
    Inte världens bästa bilder


  30. #1140
    Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Mitt i sverige!
    Inlägg
    62


    Vart kan köpa ett liknande stycke blått plagg?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in