Sidan 7 av 153 Första ... 567891757107 ... Sista
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Känns som att det är vettigare att köpa typ Church's, Loake, Clarks m.fl när det handlar om sådana priser.
    länka några fina vetja

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    länka några fina vetja
    Det här paret ska jag köpa,

http://www.herringshoes.co.uk/produc...electedFitID=0

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Känns som att det är vettigare att köpa typ Church's, Loake, Clarks m.fl när det handlar om sådana priser.
    +1

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Hade du kavaj när du slutade 9:an då? Det känns ju som att kavaj, eller väst eller liknande är något "man ska ha" när man slutar högstadiet iallafall.
    Det är helt olika beroende på vilken skola du har gått på. På min skola var det sjukt liten grej, bara en liten samling i klassrummet och sedan fick vi gå hem. Så varken kavaj eller kostym var det inte någon som hade då. Fast det var jag för 2 år sedan. Om det hade varit idag så hade jag haft en kavaj.

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Det här paret ska jag köpa,

http://www.herringshoes.co.uk/produc...electedFitID=0

+1

Det är helt olika beroende på vilken skola du har gått på. På min skola var det sjukt liten grej, bara en liten samling i klassrummet och sedan fick vi gå hem. Så varken kavaj eller kostym var det inte någon som hade då. Fast det var jag för 2 år sedan. Om det hade varit idag så hade jag haft en kavaj.
    Vi har iallafall en avslutningsmiddag, och då ska jag ha kavaj och allt det där. På avslutningen dagen efter så ska jag nog inte ha kavajen och det, utan då blir det nog en skjorta och några kortbyxor.

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010

tack för tipsen! ska till london ganska snart! kanske hittar något då!

Dagens kap blev seglarskor från LIDL för så lite som 249kr Lite stora i storlekarna var de så jag fick gå ner till 41or då seglarskor lätt töjjer sig, dock skaver mina fötter nu ;( Men iaf så rekomenderar jag de verkligen om man vill ha ett par billiga slit och släng skor.

På avslutningen imorgon blir det Kostym och hela kittet, sen på kvällen när det är fest blir det En svart skjorta med nåt silvrigt mönster på ena sidan, och jeans antar jag.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    En svart skjorta med nåt silvrigt mönster på ena sidan, och jeans antar jag.
    Det lät inte som någon höjdare.

Det lät inte som någon höjdare.
    Det låter knäppt, jag förstår. Kollade på den nu, var bara nåt "emblem" på ena sidan av bröstet, kommer bild om två minuter.

Edit:

By lillgrisen at 2010-06-10

Eller ska jag hellre köra på den skjortan som jag har under kavajen tidigare på dagen?

Sen skippar jag slipsen också, känns konstigt på nåt vis annars.
    Senast redigerat av Fiddyboy den 2010-06-10 klockan 20:59.
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Imorn blir det blå skjorta, svart kavaj, gul slips, svarta jeans och sen..blåa DC skor med orangea skosnören på avslutningen, vet att det inte passar men har inte haft tid att köpa nya skor! Kommer nog bli rätt najs ändå.
    Rainbow
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Det låter knäppt, jag förstår. Kollade på den nu, var bara nåt "emblem" på ena sidan av bröstet, kommer bild om två minuter.

Edit:

Eller ska jag hellre köra på den skjortan som jag har under kavajen tidigare på dagen?

Sen skippar jag slipsen också, känns konstigt på nåt vis annars.
    helt klart den blåa!! den svarta var inge vidare!

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    helt klart den blåa!! den svarta var inge vidare!
    Men den blåa känns så tråkig. :/

Visst är väl den kanske "snyggare", men festen jag ska på är ju halvbonniga 15åringar från landsbygden, inte 25åriga modeintresserade stureplansbögar. Svååårt alltså :o

Äh, blir nog den blåa ändå.

På avslutningen imorgon blir det Kostym och hela kittet, sen på kvällen när det är fest blir det En svart skjorta med nåt silvrigt mönster på ena sidan, och jeans antar jag.
    Jag tycker det passar bättre att ha "lättare kläder" på avslutningen i skolan och kostymkitet på festen/middagen eller vad ni nu har.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Jag tycker det passar bättre att ha "lättare kläder" på avslutningen i skolan och kostymkitet på festen/middagen eller vad ni nu har.
    Precis så körde jag och resten på min skola.

Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Precis så körde jag och resten på min skola.
    Ja, så ska jag också ha.

Lättare kläder på avslutningen i skolan, kostym och chinos på middagen.

Ja, så ska jag också ha.

chinosen utanpå kostymbyxorna då eller?

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    chinosen utanpå kostymbyxorna då eller?
    Menade kavaj. sorry.

Nu är det så att här i skolan har vi kostymen på oss på balen(som var igår), och på avslutningen på morgonen.

Ja, så ska jag också ha.

Vi har ingen "officiell" middag, utan det är en hemmafest senare på kvällen.

Edit: Och sen om man blir lite packad eller så, och ramlar i gräset är det inte så jävla kul att ha kostym på sig.

Nu är det så att här i skolan har vi kostymen på oss på balen(som var igår), och på avslutningen på morgonen.

Vi har ingen "officiell" middag, utan det är en hemmafest senare på kvällen.

Edit: Och sen om man blir lite packad eller så, och ramlar i gräset är det inte så jävla kul att ha kostym på sig.
    Ni har väl lärare och allt sån skit med på festen? Den är väl organiserad? Isåfall är du nog inte packad, nej.

Ni har väl lärare och allt sån skit med på festen? Den är väl organiserad? Isåfall är du nog inte packad, nej.
    lärare på hemmafesten? nej tack

Oops, jag ska nog gå och lägga mig, jag läste bara fest...

Sa ju att det inte är en "officell middag", utan en hemmafest. Inga lärare.

Däremot på valborg när folket hade supit lite där vi ska vara imorgon, gick dom hem till en vikarie från skolan som också hade fest och blev bjudna på alkohol

Reg.datum
    Jun 2010
    Aquascutum

Är det fel med en mönstrad keps eller ska det vara enfärgat?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Seriösa Sven Visa inlägg
    Aquascutum

Är det fel med en mönstrad keps eller ska det vara enfärgat?
    Min är ju svart förutom under skärmen där den är mönstrad, syftar du på någon speciell?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in