Sidan 97 av 153 Första ... 47879596979899107147 ... Sista
  1. #2881
    Jag tror att jag ska beställa lite kläder från Ralph Laurens sida som min syster får ta med från USA när hon kommer hem över jul

  2. #2882
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tjena killar hittade en ny webshop som säljer Ralph Lauren. Den verkar lite mer seriös än den andra jag länka då det inte är så "sanslöst" billigt. Har ni några tidigare erfarenheter med denna sida samt tror ni plaggen som säljes är äkta?
    http://outleten.net/index.php
    Kolla på bilderna, osymetriska, suddiga visa och olika textsnitt. Njaa.
    Om man inte har råd att köpa tröjorna orginal i sverige så tycker jag att man lika gärna kan skita i det. Blir bara konstigt om man kommer med kopior
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  3. #2883
    Är bra på att sabba skjortor när jag krökar så köpte 4 st likadan vita skjortor så jag har i några veckor framöver... Gekås, 20kr/st whooop!


    Ingen full jävel som ser att de är en "B" skjorta ändå

  4. #2884
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Är bra på att sabba skjortor när jag krökar så köpte 4 st likadan vita skjortor så jag har i några veckor framöver... Gekås, 20kr/st whooop!


    Ingen full jävel som ser att de är en "B" skjorta ändå
    Bild

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #2885




    Sitter skitdåligt menmen.. Hade inte strukit skjortan heller, jag kan inte sånt haha

  6. #2886
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    20 kronor. Jag hade också slagit till. Sjukt billigt.
    Så dåligt sitter den inte, kanske lite lång. Men man ser inte så bra.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  7. #2887
    http://www.askmen.com/celebs/men/spo...astian-vettel/ vart får man tag på en sådan mössa ? Har googlat, kollat redbulls hemsida men finner inget.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #2888
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Det är bara folk som är sponsrade som får bära Redbulls mössor och kepsar. Tyvärr.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #2889

  10. #2890

  11. #2891
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Det är bara folk som är sponsrade som får bära Redbulls mössor och kepsar. Tyvärr.
    kollade, man kunde köpa en sån mössa, dock var den inte lika snygg bakifrån som jag hade hoppats på :/
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #2892
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    snicksnack
    Kepsarna fick i alla fall enbart användas av dem som var sponsrade.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #2893
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Kepsarna fick i alla fall enbart användas av dem som var sponsrade.
    I alla fall dem som typ skatearna har..

    Och ja, jag vet att man kan köpa rb kepsar...

    http://www.ridestore.se/redbull-klad...FcQXzQodCRxcog
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #2894
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #2895
    Jo redbull har stenhårda regler, det är som, man har varit med i något av deras team men får kicken så måste man ändå bära redbull loggan 5 år till, var någon mc komentator som sa
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #2896

  17. #2897
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    http://www.askmen.com/celebs/men/spo...astian-vettel/ vart får man tag på en sådan mössa ? Har googlat, kollat redbulls hemsida men finner inget.
    Köp inte efter märket vad du än gör. Mössan var grymt ful enligt mig!

  18. #2898
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Någon som har tips på ett par bra svarta vinterskor/boots som inte kostar för mycket(helst under 1300), har "dragkedjeöppning"? Helst i skinn.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #2899
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Var inne och kollade på ett par double monks från crockett & jones här i stockholm i fredags. Kostade 4200, funderar på om jag ska slå till på dem eller om jag ska köpa dessa kanske:
    Namn:  img_2012.jpg
Visningar: 521
Storlek:  7,7 KB
    kostar 245.00 €

    C&J:
    http://www.crockettandjones.se/skor/...lowndes-db.jpg

  20. #2900
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Var inne och kollade på ett par double monks från crockett & jones här i stockholm i fredags. Kostade 4200, funderar på om jag ska slå till på dem eller om jag ska köpa dessa kanske:
    Namn:  img_2012.jpg
Visningar: 521
Storlek:  7,7 KB
    kostar 245.00 €

    C&J:
    http://www.crockettandjones.se/skor/...lowndes-db.jpg
    Septieme largeur va? Har ingen aning om kvaliten på dem men tycker att lästen ser bättre ut än crockett & jones alldeles för spetsiga och kantiga läst 348.

    Annars har howard yount riktigt fina double monks i mocka (finns även i läder) till ett grymt pris

    http://www.howardyount.com/collectio...ble-monk-strap

    Har själv dem i brunt läder och är mycket nöjd.

    Annars så kommer imo dem finaste double monkstrapsen från carmina på deras inca läst:

    http://www.thearmourystore.com/shoes...hoes-inca-last
    w

  21. #2901
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Var inne och kollade på ett par double monks från crockett & jones här i stockholm i fredags. Kostade 4200, funderar på om jag ska slå till på dem eller om jag ska köpa dessa kanske:
    Namn:  img_2012.jpg
Visningar: 521
Storlek:  7,7 KB
    kostar 245.00 €

    C&J:
    http://www.crockettandjones.se/skor/...lowndes-db.jpg


    Riktigt fina, själv kör jag på ett par single straps från Rizzo, inte samma klass som C&J men jag gillar som dom fan
    F.d summertime

  22. #2902
    Var inne på hollister hemsida och kollade in deras klassiska skjort sortiment, riktigt snygga till ett bra pris!

    http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs...tegoryId=88209
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  23. #2903
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Var inne på hollister hemsida och kollade in deras klassiska skjort sortiment, riktigt snygga till ett bra pris!

    http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs...tegoryId=88209
    Kan inte komma in...
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  24. #2904
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Kan inte komma in...
    Inte jag heller nu...
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  25. #2905
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Septieme largeur va? Har ingen aning om kvaliten på dem men tycker att lästen ser bättre ut än crockett & jones alldeles för spetsiga och kantiga läst 348.

    Annars har howard yount riktigt fina double monks i mocka (finns även i läder) till ett grymt pris



    Har själv dem i brunt läder och är mycket nöjd.

    Annars så kommer imo dem finaste double monkstrapsen från carmina på deras inca läst:

    http://www.thearmourystore.com/shoes...hoes-inca-last
    stämmer bra! Läste lite om dem och fick uppfattningen att kvaliten är helt ok till det priset! Har tidigare varit inne på de du la upp bild på som the armoury säljer! Fast de kan inte beställas till sverige eller? Eller kan man köpa de någon annan stans? Mocka är snyggt också men känner att jag vill ha ett par i läder! De du har är också ett alternativ. Hur är kvaliten på de?


    har du några tips på skor nu till vintern? Känner att mina chelsea börjar bli lite kalla! kollade lite på dessa:

    Namn:  img_1799.jpg
Visningar: 520
Storlek:  8,7 KB

    men håller de för en svensk vinter? eller kanske ett par jodpur! Fast de är väl inprincip samma sak som ett par chelsea.
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Riktigt fina, själv kör jag på ett par single straps från Rizzo, inte samma klass som C&J men jag gillar som dom fan
    yes, och till ett bra pris! Vad fick du ge för dina rizzo? Tycker de är lite väl höga priser på rizzo om man ser till kvaliten. Mina chelsea är ett par rizzo och är lite halvnöjd med mitt köp, då jag inte hade behövt lägga ut så hemskt mycket mer och kunnat få bättre kvalite!

  26. #2906
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    stämmer bra! Läste lite om dem och fick uppfattningen att kvaliten är helt ok till det priset! Har tidigare varit inne på de du la upp bild på som the armoury säljer! Fast de kan inte beställas till sverige eller? Eller kan man köpa de någon annan stans? Mocka är snyggt också men känner att jag vill ha ett par i läder! De du har är också ett alternativ. Hur är kvaliten på de?


    har du några tips på skor nu till vintern? Känner att mina chelsea börjar bli lite kalla! kollade lite på dessa:

    Namn:  img_1799.jpg
Visningar: 520
Storlek:  8,7 KB

    men håller de för en svensk vinter? eller kanske ett par jodpur! Fast de är väl inprincip samma sak som ett par chelsea.


    yes, och till ett bra pris! Vad fick du ge för dina rizzo? Tycker de är lite väl höga priser på rizzo om man ser till kvaliten. Mina chelsea är ett par rizzo och är lite halvnöjd med mitt köp, då jag inte hade behövt lägga ut så hemskt mycket mer och kunnat få bättre kvalite!
    The armoury skickar till Sverige Annars har carmina en egen webshop (baserad i europa) dock har dem inga deras double monks i den lästen.

    Jag är riktigt nöjd med mina i läder från howard yount, speciellt med tanke på priset.

    Tror ett par chelseaboots blir lite väl tunt för vintern, å andra sidan är inte mina kängor i läder vidare varma heller. Inget som inte kan åtgärdas av ett par lite tjockare strumpor dock!

    Jag har redan plockat fram mina vinterkängor, det är ett par Bexley enfield, en randsydd historia som inte kostade många kronor. Tror jag gav 1500kr för dem, kolla deras hemsida. Ang kvaliten på dem är jag extremd nöjd med tanke på de låga priset. Använde dem varje dag under hela förra vintern. Lädret ser fortfarande ut som nytt och gångvecken är minimala.


    w

  27. #2907
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    The armoury skickar till Sverige Annars har carmina en egen webshop (baserad i europa) dock har dem inga deras double monks i den lästen.

    Jag är riktigt nöjd med mina i läder från howard yount, speciellt med tanke på priset.

    Tror ett par chelseaboots blir lite väl tunt för vintern, å andra sidan är inte mina kängor i läder vidare varma heller. Inget som inte kan åtgärdas av ett par lite tjockare strumpor dock!

    Jag har redan plockat fram mina vinterkängor, det är ett par Bexley enfield, en randsydd historia som inte kostade många kronor. Tror jag gav 1500kr för dem, kolla deras hemsida. Ang kvaliten på dem är jag extremd nöjd med tanke på de låga priset. Använde dem varje dag under hela förra vintern. Lädret ser fortfarande ut som nytt och gångvecken är minimala.


    Blir svårt för mig att välja vilka monks jag ska köpa. Får nog fundera på det tills våren! Får väl även köra på med mina chelsea med tjockare strumpor ett tag till så får man se om man behöver införskaffa några andra!

  28. #2908
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg


    yes, och till ett bra pris! Vad fick du ge för dina rizzo? Tycker de är lite väl höga priser på rizzo om man ser till kvaliten. Mina chelsea är ett par rizzo och är lite halvnöjd med mitt köp, då jag inte hade behövt lägga ut så hemskt mycket mer och kunnat få bättre kvalite!

    Fick ge 2k, kan hålla med om det men tycker att dom har riktigt mycket snygga skor så det är svårt att motstå
    F.d summertime

  29. #2909
    Min klocka har blivit efterbliven, den hamnar efter riktigt mycket hela tiden, ställde den imorse, tre timmar senare låg den 20 minuter efter. Det började för kanske två veckor sedan och blir värre och värre verkar det som. Klockan är en Fossil med kvartsur, så det är inget extraordinärt alls. Felmarginalen på klockor med kvartsur ska ju egentligen vara löjligt liten per dygn. Har funderat på om det kan vara batterierna men brukar den inte bara lägga av direkt när de är kassa?
    F.d summertime

  30. #2910
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Min klocka har blivit efterbliven, den hamnar efter riktigt mycket hela tiden, ställde den imorse, tre timmar senare låg den 20 minuter efter. Det började för kanske två veckor sedan och blir värre och värre verkar det som. Klockan är en Fossil med kvartsur, så det är inget extraordinärt alls. Felmarginalen på klockor med kvartsur ska ju egentligen vara löjligt liten per dygn. Har funderat på om det kan vara batterierna men brukar den inte bara lägga av direkt när de är kassa?
    När mitt batteri var dåligt på mitt så la den av ibland i några minuter, så det skulle kunna vara batteriet.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in