Sidan 106 av 153 Första ... 65696104105106107108116 ... Sista
  1. #3151
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Vad betalar du för dem? Varför har fyra likadana?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #3152
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad betalar du för dem? Varför har fyra likadana?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    200 spänn st. Har två likadana och jag tycker att dom var snygga, bra passform och billiga. Alltid soft med lite t-shirts

  3. #3153
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    För att haffa småbrudar? Nej men tycker absolut att deras kläder är snygga och framförallt sköna, grymt skönt material. Var inte speciellt dyrt heller så why not
    Jaokej, lite för mainstream för min smak dock. Kan säkert hitta snyggare grejer för samma pris, men de är ju bara min åsikt.
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Håller med dig, varenda tonåring klär sig i Hollister kläder nu. Dom är inte speciellt snygga och det är som du säger, tråkigt när det bara står HOLLISTER på varenda plagg.
    Precis hur jag tänker! Märket har ju även fått värsta fjortisstämpeln alltså. Så upplever då jag det iaf.
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    200 spänn st. Har två likadana och jag tycker att dom var snygga, bra passform och billiga. Alltid soft med lite t-shirts
    Trodde inte de var så billiga! Dock lite tråkigt med så många tröjor som ser nästan likadana ut.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  4. #3154
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaokej, lite för mainstream för min smak dock. Kan säkert hitta snyggare grejer för samma pris, men de är ju bara min åsikt.

    Precis hur jag tänker! Märket har ju även fått värsta fjortisstämpeln alltså. Så upplever då jag det iaf.

    Trodde inte de var så billiga! Dock lite tråkigt med så många tröjor som ser nästan likadana ut.
    Var och handlade med en tjej som tyckte Hollister kläderna var snygga så why not, jag gillar dom också. Bryr mig inte om vilken "stämpel" kläderna har, jag köper det jag tycker är snyggt. Ja, det var jävligt billigt för såpass shyssta t-shirts, annat än t.ex HM's skit som jag köpt ett 10tal av för att ha som "skitkläder" och kan säga att passformen och kvaliteten suger pung. Gäller inte allt förstås men många av deras t-shirts iaf.

  5. #3155
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Var och handlade med en tjej som tyckte Hollister kläderna var snygga så why not, jag gillar dom också. Bryr mig inte om vilken "stämpel" kläderna har, jag köper det jag tycker är snyggt. Ja, det var jävligt billigt för såpass shyssta t-shirts, annat än t.ex HM's skit som jag köpt ett 10tal av för att ha som "skitkläder" och kan säga att passformen och kvaliteten suger pung. Gäller inte allt förstås men många av deras t-shirts iaf.
    Jaså så det var därför du köpte dom alltså...toffla haha, skämt åsido. Nejmen det är ju klart att man ska köpa det man själv tycker är snyggt, men jag skulle dock inte vilja möta hur många som helst på stan med samma kläder som mig. Tråkigt att se ut som så många andra, IMO. Haha ja, kan hålla med om att HM inte känns så vettigt, men det finns ju bra många andra ställen att handla relativt billiga kläder på.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #3156
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaså så det var därför du köpte dom alltså...toffla haha, skämt åsido. Nejmen det är ju klart att man ska köpa det man själv tycker är snyggt, men jag skulle dock inte vilja möta hur många som helst på stan med samma kläder som mig. Tråkigt att se ut som så många andra, IMO. Haha ja, kan hålla med om att HM inte känns så vettigt, men det finns ju bra många andra ställen att handla relativt billiga kläder på.
    Äschdå, jag har fler kläder en dom 4plagg jag la upp, något ska man ju ha på idrotten också, eller när man är hemma och kollar på film?

  7. #3157
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Äschdå, jag har fler kläder en dom 4plagg jag la upp, något ska man ju ha på idrotten också, eller när man är hemma och kollar på film?
    Haha jovisst, så kan man ju också tänka. Känns ju lite överdrivet och ha märkeskläder och skit på idrotten och när man bara ligger hemma ändå. Men det är ju bara vad jag tycker!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  8. #3158
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha jovisst, så kan man ju också tänka. Känns ju lite överdrivet och ha märkeskläder och skit på idrotten och när man bara ligger hemma ändå. Men det är ju bara vad jag tycker!
    Ge dig nu skiten kostade 200spänn styck och det var det lätt värt enligt mig. Vi släpper det här nu

  9. #3159
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Ge dig nu skiten kostade 200spänn styck och det var det lätt värt enligt mig. Vi släpper det här nu
    Jaja. Märks ju att alla har ju olika åsikter om saker iaf. Agreed!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  10. #3160
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Köpte en ny tröja idag.


    Uploaded with ImageShack.us
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #3161
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Snygg.

  12. #3162
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Snygg.
    Tack!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #3163
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tack!
    Vart köpte du den och vad kostade den?

    EDIT: Såg det i Detta köpte jag nyss! tråden.

  14. #3164

  15. #3165
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Du var för snabb på att svara!

  16. #3166
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vart köpte du den och vad kostade den?

    EDIT: Såg det i Detta köpte jag nyss! tråden.
    Okej, var riktigt nöjd med priset iaf.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #3167
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, var riktigt nöjd med priset iaf.
    Hade jag också varit.

  18. #3168
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Någon som vet om Cheap Monday byxor säljs i någon affär i tex stan? Har skummat igenom google lite snabbt med hittar endast internet sidor som säljer.
    Skulle vilja ha ett par tajta svarta byxor och vill helst testa dom innan.

  19. #3169
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Någon som vet om Cheap Monday byxor säljs i någon affär i tex stan? Har skummat igenom google lite snabbt med hittar endast internet sidor som säljer.
    Skulle vilja ha ett par tajta svarta byxor och vill helst testa dom innan.
    nudies tajta modeller typ thin finn är annars kung, dock tyvärr 2-3 ggr så dyra...

  20. #3170
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nudies tajta modeller typ thin finn är annars kung, dock tyvärr 2-3 ggr så dyra...
    Vart kan jag köpa dom då?

  21. #3171
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vart kan jag köpa dom då?
    i princip var som helst, men t ex solo om man ska vara konkret, annars kanske de finns på jc också, har inte handlat där på flera år så har ingen koll dock.

  22. #3172
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    i princip var som helst, men t ex solo om man ska vara konkret, annars kanske de finns på jc också, har inte handlat där på flera år så har ingen koll dock.
    Ja okej, får ta och titta där då!

  23. #3173
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja okej, får ta och titta där då!
    Nudie brukar det väl finnas ganska mycket av på till exempel Best Of Brands? Inte helt 100 dock.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #3174
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Någon som vet om Cheap Monday byxor säljs i någon affär i tex stan? Har skummat igenom google lite snabbt med hittar endast internet sidor som säljer.
    Skulle vilja ha ett par tajta svarta byxor och vill helst testa dom innan.
    Weekday vet jag hade ett stort utbud för ett par år sedan men jag vet inte hur det är nu

  25. #3175
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Nudie brukar det väl finnas ganska mycket av på till exempel Best Of Brands? Inte helt 100 dock.
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Weekday vet jag hade ett stort utbud för ett par år sedan men jag vet inte hur det är nu
    Vart att jag beställde dom från Nelly ändå.

  26. #3176
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vart att jag beställde dom från Nelly ändå.
    var det inte du som skulle testa innan? nä men det blir nog bra, 28-29 borde bli lagom tajt på dig, jag har 29 och då stramar det när jag böjer på benen

  27. #3177
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    var det inte du som skulle testa innan? nä men det blir nog bra, 28-29 borde bli lagom tajt på dig, jag har 29 och då stramar det när jag böjer på benen
    Är helt enkelt för lat för att åka till affären.

  28. #3178
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är helt enkelt för lat för att åka till affären.
    Haha blir oftast så för mig med

  29. #3179
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Någon som vet om Cheap Monday byxor säljs i någon affär i tex stan? Har skummat igenom google lite snabbt med hittar endast internet sidor som säljer.
    Skulle vilja ha ett par tajta svarta byxor och vill helst testa dom innan.
    Åhlens har.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  30. #3180
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Åhlens har.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ja okej.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in