Sidan 4 av 153 Första ... 234561454104 ... Sista
  1. #91

  2. #92
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Hur ska jag göra med mina jeans när dem börjar lukta lite gammalt? Jag ska inte tvätta dem antar jag, ska jag hänga ut dem eller lägga in dem i frysen?
    Du kan tvätta dem om du vill, allt beror på vad det är för sorts jeans och hur du vill slita in dem. Är det jeans i rå-denim och du vill slita in dem mer så gör som du sa, frysen eller häng dem ute en natt. Om det inte är rådenim så är det bara att slänga in dem i 30 grader.

  3. #93
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Varför kan du inte tvätta dom?
    Blir helt urtvättade efter ett tag, inte alls snyggt.
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Du kan tvätta dem om du vill, allt beror på vad det är för sorts jeans och hur du vill slita in dem. Är det jeans i rå-denim och du vill slita in dem mer så gör som du sa, frysen eller häng dem ute en natt. Om det inte är rådenim så är det bara att slänga in dem i 30 grader.
    Okej, lägger nog in dem i frysen inatt då.

  4. #94
    http://shop.acnestudios.com/media/ca...-731000_a_.jpg

    Köpte nyss denna fina nere i stan, kännde att det var dags att pensionera min korthållare från västtrafik som man skämdes för varje gång man drog upp.

  5. #95
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    http://shop.acnestudios.com/media/ca...-731000_a_.jpg

    Köpte nyss denna fina nere i stan, kännde att det var dags att pensionera min korthållare från västtrafik som man skämdes för varje gång man drog upp.
    Är det bara en enda ficka, eller döljs det en plånbok i bilden?

  6. #96
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Är det bara en enda ficka, eller döljs det en plånbok i bilden?
    Noope bara korthållare med 3 fack.

  7. #97
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Noope bara korthållare med 3 fack.
    Köpte en korthållare med 4 fack och ett i mitten för sedlar på Hm för 69:-. Det va lätt värt eftersom att jag aldrig brukar ha kontanter.

  8. #98
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Köpte en korthållare med 4 fack och ett i mitten för sedlar på Hm för 69:-. Det va lätt värt eftersom att jag aldrig brukar ha kontanter.
    Kontanter suger, ställen som inte tar kort suger ännu mer. Hatar att ha mycket saker i fickorna, får typ panik då.

    Enda accessoarerna man behöver (slips, fluga osv räknas inte)


    Brunt läder är fint.

  9. #99


    På tal om plånböcker, denna kombinationen kör jag på. Den största anledningen till att jag kör sedlar är att skolcafeterior etc inte tar kort samt att jag faktiskt föredrar att betala cash av någon anledning...

    /A
    MRX_Racing @ mnf

  10. #100
    Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Mitt i sverige!
    Inlägg
    62
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Hur ska jag göra med mina jeans när dem börjar lukta lite gammalt? Jag ska inte tvätta dem antar jag, ska jag hänga ut dem eller lägga in dem i frysen?
    Vädra ut dem bara!

  11. #101
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Dagens:

    skjorta:sand
    byxor:tiger

  12. #102
    Nästan varenda en härifrån ska köra på vit skjorta till svart eller randig kostym till balen, känns sjukt tråkigt?

    Jag har:
    Svart kostym, blå skjorta, typ grå slips med vita ränder och svarta läderskor.
    Slipsen känns tveksam, men modebögarna på dressman sa att det skulle bli bra.
    Vad tycker ni?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  13. #103
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Nästan varenda en härifrån ska köra på vit skjorta till svart eller randig kostym till balen, känns sjukt tråkigt?

    Jag har:
    Svart kostym, blå skjorta, typ grå slips med vita ränder och svarta läderskor.
    Slipsen känns tveksam, men modebögarna på dressman sa att det skulle bli bra.
    Vad tycker ni?
    Kommer köra på rosa skjorta med kostym dock inte slips även om jag har det.. Tycker det inte ser så snyggt ut med slips på mig men kanske ser annorlunda ut på dig.

  14. #104
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Kommer köra på rosa skjorta med kostym dock inte slips även om jag har det.. Tycker det inte ser så snyggt ut med slips på mig men kanske ser annorlunda ut på dig.
    Var faktiskt påväg att köra rosa skjorta, men ändrade mig. Jag har iprincip aldrig burit kostym, så har ingen aning om hur det blir med slipsen.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  15. #105
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Var faktiskt påväg att köra rosa skjorta, men ändrade mig. Jag har iprincip aldrig burit kostym, så har ingen aning om hur det blir med slipsen.
    Inte jag heller men du har väl testat med allt på?

  16. #106
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Inte jag heller men du har väl testat med allt på?
    Ärligt talat. Nej Hahaha, får väl göra det i helgen, bal på onsdag.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  17. #107
    på balen har man frack eller möjligtvis smoking, inget annat

  18. #108
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    på balen har man frack eller möjligtvis smoking, inget annat
    Vet inte om man kan kalla vårat en regelrätt bal. Sen kan du för oss ointresserade förklara skillnad kostym-frack-smoking.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  19. #109
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Vet inte om man kan kalla vårat en regelrätt bal. Sen kan du för oss ointresserade förklara skillnad kostym-frack-smoking.
    frack


    smoking


    kostym


    jag antar att ni ser skillnaden, sen är det så att smoking är finare än kostym och frack är finare än smoking

  20. #110
    Tips på skolavslutningskläder?
    Helt tomt på ideer..

  21. #111
    Marinblå kavaj, skjorta i matchande färg, beigea chinos och bruna läderskor kanske?
    F.d summertime

  22. #112
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Marinblå kavaj, skjorta i matchande färg, beigea chinos och bruna läderskor kanske?
    Njaa , lite simplare hade jag tänkt mig.
    Slutar ju ettan
    Tack iaf .

  23. #113
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Marinblå kavaj, skjorta i matchande färg, beigea chinos och bruna läderskor kanske?
    Fantastiskt tråkigt.

    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Dagens:

    skjorta:sand
    byxor:tiger
    För stor skjorta, och jag tycker inte alls att det ser bra ut när man har byxor sådär. Rulla upp dem till anklarna eller använd shorts!

  24. #114
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Fantastiskt tråkigt.



    För stor skjorta, och jag tycker inte alls att det ser bra ut när man har byxor sådär. Rulla upp dem till anklarna eller använd shorts!
    Kan jag inte riktigt hålla med om, sen beror det ju rätt mycket på färgen han har på skjortan.

    Annars kan man ju alltid ta typ mörkröda chinos eller liknande om man vill att det ska se lite roligare ut.
    F.d summertime

  25. #115
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Kan jag inte riktigt hålla med om, sen beror det ju rätt mycket på färgen han har på skjortan.

    Annars kan man ju alltid ta typ mörkröda chinos eller liknande om man vill att det ska se lite roligare ut.
    Självklart kan det bli bra, men det blir väldigt lätt bara tråkigt. Röda chinos är helt fantastiskt fult.

  26. #116
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Självklart kan det bli bra, men det blir väldigt lätt bara tråkigt. Röda chinos är helt fantastiskt fult.
    Hmm, okej. Vad hade du själv föreslått?
    F.d summertime

  27. #117
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Hmm, okej. Vad hade du själv föreslått?
    Svarta shorts som slutar 5cm ovanför knäskålen, kraglös vit linneskjorta med två knappar uppknäppta och en mörkblå bommulskavaj.

  28. #118
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    quuz gillar den klockan skarpt, riktigt fin. Men folk i min klass säger att det är bara bögar eller tjejer som bär typ flätat läder osv.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #119
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    quuz gillar den klockan skarpt, riktigt fin. Men folk i min klass säger att det är bara bögar eller tjejer som bär typ flätat läder osv.
    Du kan inte bo centralt i Göteborg? Eventuellt går du fordon/bygg?

    Edit; Joha, hur kan du säga att puryeahs outfit är tråkig och sedan kontra med den? Kraglös skjorta är vidrigt fult!
    2674/2

  30. #120
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Du kan inte bo centralt i Göteborg? Eventuellt går du fordon/bygg?

    Edit; Joha, hur kan du säga att puryeahs outfit är tråkig och sedan kontra med den? Kraglös skjorta är vidrigt fult!
    Haha, hur visste du det?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in