Sidan 82 av 153 Första ... 3272808182838492132 ... Sista
  1. #2431

    Tror att det blir en sån här eller den tidigare länkade Gloverall Dufflen i vinter

  2. #2432
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg

    Tror att det blir en sån här eller den tidigare länkade Gloverall Dufflen i vinter
    Till backen då eller?

  3. #2433
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Till backen då eller?
    Japp, fast dufflen kommer jag nog inte använda i backen om jag köper den

  4. #2434
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Japp, fast dufflen kommer jag nog inte använda i backen om jag köper den
    Tänkre väll det. Tycker det ser rätt kul ut när folk kommer med skidkläder på stan


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk

  5. #2435
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Tänkre väll det. Tycker det ser rätt kul ut när folk kommer med skidkläder på stan


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk
    Haha aa det är inte det snyggaste men just nu hittar jag ingen vanlig jacka

  6. #2436
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Haha aa det är inte det snyggaste men just nu hittar jag ingen vanlig jacka
    http://www.bubbleroom.se/kille/mikae...navy-dark-blue

    Den kör jag med

  7. #2437
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Okej det var ju bra pris, men jag gillade inte materialet

  8. #2438
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fick jackan idag, skit snygg, skön och värkar inte som någon jacka man fryser i.
    Dock tyckte jag den var lite lång men får växa nån cm tills vintern Annars så var armläng m.m perfekt, stora rymliga fickor och knapp "spännen" på varje sida med 2 olika "val" om man tycker den sitter för löst/för tight runt kroppen


    Återkommer med bild
    Okej Vad är den fodrad med? Samt tänker du behålla den? Langa gärna bild och tack som fan för att att du tar dig tid!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #2439
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej Vad är den fodrad med? Samt tänker du behålla den? Langa gärna bild och tack som fan för att att du tar dig tid!
    Han lägger ner så jeffla mycket tid att han inte hinner vara inne på fejjan när man ska tala med pojken!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #2440
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Han lägger ner så jeffla mycket tid att han inte hinner vara inne på fejjan när man ska tala med pojken!
    Känner du dig "dumpad"?

    Tänkte beställa två långärmade tröjor, vad tycker ni om dessa? Kom gärna med andra förslag
    Fred Perry sweat cardigan

    Morris Princeton Rugger Off White


    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #2441
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  12. #2442
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jadu vet inte riktigt, inget jätte tjockt iaf, ja jag tänker behålla den även om jag tyckte den var lite lång ifall det var det du syftade på, bild kan jag fixa imorgon


    Var ute och körde moppe tills skiten gick sönder Hatar moppar så otroligt mycket dom bara går sönder...
    Gött! Bra att den var varm iaf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #2443
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jadu vet inte riktigt, inget jätte tjockt iaf, ja jag tänker behålla den även om jag tyckte den var lite lång ifall det var det du syftade på, bild kan jag fixa imorgon


    Var ute och körde moppe tills skiten gick sönder Hatar moppar så otroligt mycket dom bara går sönder...
    Fatta när du får R.H Tuned kröken, kommer nog resa på alla jävla växlar! Sen borde du lägga upp det nya stureplan's modet här...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  14. #2444
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  15. #2445
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Fan va fräsch stil alla har, värsta fina tröjorna och flashiga skorna. Känner mig lite skabb efter man kollar på eran stil faktiskt

    Jag i mitten

  16. #2446
    Faktist funderat på att beställa den där själv, ruggigt snygg! Den andra såg också bra ut.

    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan va fräsch stil alla har, värsta fina tröjorna och flashiga skorna. Känner mig lite skabb efter man kollar på eran stil faktiskt

    Jag i mitten
    Skulle vilja påstå att det där är helt vanlig stil för många ungdomar
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  17. #2447
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Skulle vilja påstå att det där är helt vanlig stil för många ungdomar
    Jo men här är det liksom bara fina kläder osv. Sen är jag ju dock 18 så
    Sen ska jag ju inte säga att jag inte köper märkeskläder, för jag tror inte jag äger något som inte har ett märke på sig, men det är mest för jag köper i princip allt i USA

  18. #2448
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan va fräsch stil alla har, värsta fina tröjorna och flashiga skorna. Känner mig lite skabb efter man kollar på eran stil faktiskt

    Jag i mitten
    [IMG]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/283193_10150329099536617_591596616_9508654_3009090 _n.jpg[/IG]


    Hehe ja det där var väl ingen hit i mina ögon direkt, känns lite p12 på den stilen kanske.
    F.d summertime

  19. #2449
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Hehe ja det där var väl ingen hit i mina ögon direkt, känns lite p12 på den stilen kanske.
    Haha ne de är ju de jag menar. Alla här kör liksom med "seglar looken" antar jag att man ska kalla det.
    Jag handlar ju bara från skate affärer i USA och outlets.

  20. #2450
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Tips på vinterjackor? Hade en dunjacka från Peak förra året och den var jävligt varm och skön, så det är något åt det hållet det lutar åt. Men andra jackor funkar också bra.

    Är lite sugen på denna: http://stayhard.se/Product.aspx?prod...47&pageIndex=1 om den kommer in i svart. Är dock lite skeptiskt till att den är så billig. Den kanske inte håller värmen?

  21. #2451
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Tips på vinterjackor? Hade en dunjacka från Peak förra året och den var jävligt varm och skön, så det är något åt det hållet det lutar åt. Men andra jackor funkar också bra.

    Är lite sugen på denna: http://stayhard.se/Product.aspx?prod...47&pageIndex=1 om den kommer in i svart. Är dock lite skeptiskt till att den är så billig. Den kanske inte håller värmen?
    Inte för att vara sån men inte så billig? Kostar ju 1.7k. Min vinterjacka som jag haft i 2år nu, Fox någonting, kostade 900kr och den är varm som fan.
    Fattar inte att man köper så dyra kläder

  22. #2452
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Inte för att vara sån men inte så billig? Kostar ju 1.7k. Min vinterjacka som jag haft i 2år nu, Fox någonting, kostade 900kr och den är varm som fan.
    Fattar inte att man köper så dyra kläder
    Jo, billig beror ju såklart på vad man jämför med. Jag hade fjällräven/goose/Stone island/peak osv i tankarna.

  23. #2453
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jo, billig beror ju såklart på vad man jämför med. Jag hade fjällräven/goose/Stone island/peak osv i tankarna.
    Jaha jo, då förstår jag hur du menar

  24. #2454
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Tips på vinterjackor? Hade en dunjacka från Peak förra året och den var jävligt varm och skön, så det är något åt det hållet det lutar åt. Men andra jackor funkar också bra.

    Är lite sugen på denna: http://stayhard.se/Product.aspx?prod...47&pageIndex=1 om den kommer in i svart. Är dock lite skeptiskt till att den är så billig. Den kanske inte håller värmen?
    Tycker inte du borde köra på den jackan iallafall, tycker den var extremt ful.

  25. #2455
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tycker inte du borde köra på den jackan iallafall, tycker den var extremt ful.
    1+, såg nästan lite gay ut :p
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #2456
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Inte för att vara sån men inte så billig? Kostar ju 1.7k. Min vinterjacka som jag haft i 2år nu, Fox någonting, kostade 900kr och den är varm som fan.
    Fattar inte att man köper så dyra kläder
    Man betalar mer för ett speciellt utseende, kvalité och oftast en anrik historia när det handlar om mer exclusiva märken. (Adrian hammond har dock inget med det att göra.)
    2674/2

  27. #2457
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Man betalar mer för ett speciellt utseende, kvalité och oftast en anrik historia när det handlar om mer exclusiva märken. (Adrian hammond har dock inget med det att göra.)
    +1
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #2458
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #2459
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Såg lite kall ut. Iaf om det blir en riktig vargavinter.

  30. #2460

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in