Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
Beror väll på, kostym är alltid trevligt vid högtider, fast om du är den enda som kommer i det och åldern är låg så skulle jag rekomendera kavaj, uddabyxor och skjorta.
Jo, blir två fester ikväll. Ena kommer väl snittåldern ligga på 17 och den andra runt 25. Lär nog vara ganska ensam med kostym om jag kör på det, dock är det jävligt läckert.