Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
Inget emot dit frasse, men lite komiskt inlägg.
Vad förväntar du dig när du postar på ett mopedforum? Känns som att många är i den åldern.

Prova FB!
Finns samtidigt många äldre kan jag garantera! inte lika många som på gamla forumet men ändå ganska många!