Ursprungligen postat av Frågetecken Inget emot dit frasse, men lite komiskt inlägg. Vad förväntar du dig när du postar på ett mopedforum? Känns som att många är i den åldern. Prova FB! Finns samtidigt många äldre kan jag garantera! inte lika många som på gamla forumet men ändå ganska många!
min flickr min tumblr
Visa taggmoln
Forumets regler