Ursprungligen postat av Neverstop Tyckte det kändes lite för uppklätt, men jag håller med att i många fall är det betydligt snyggare med skjortan instoppad Okej! Vad körde du på för skor till?
F.d summertime
Visa taggmoln
Forumets regler