Trådad visning
-
2011-05-11, 23:35 #10
Här har du ett gäng snygga slipsar, knuten bör vara four in hand eller double four in hand, inget annat

http://bergberg.myshopify.com/produc...een-red-yellow

http://bergberg.myshopify.com/produc...olka-dots-navy

http://www.drakes-london.com/ties/al...nd-8cm-tie-640

http://www.drakes-london.com/catalog...e/category/83/

http://www.drakes-london.com/catalog...e/category/83/

http://www.drakes-london.com/catalog...e/category/83/

http://www.drakes-london.com/ties/al...-linen-8cm-tie

Och glöm för guds skull inte en snygg bröstnäsduk! Vit är något tråkigt även om det funkar till allt. Satsa istället på en paislymönstrad eller gå all in, själv så körde jag med denna från rubinacci (vänster på bild)
w




Svara med citat
