Vad tycker ni om denna? Själv tycker jag den var väldigt snygg. Och nej... jag är ingen märkesfantast eller en som lägger ut tusentals kronor på kläder.

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3...gan-163542-88/