Ursprungligen postat av quuz Chestnut har jag Okej. Hur är storlekarna? Vad brukar du ha i vanliga fall? Vill inte beställa hem något som är för stort eller för smått. Tack för tipsen igen. Blev galet sugen på dessa. Riktigt snygga!
Ursprungligen postat av Sogat du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla. Du får väl fantisera om en ny rad.
Visa taggmoln
Forumets regler