Sidan 54 av 153 Första ... 444525354555664104 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Kul. Varför beställer du från USA förresten? Det kommer väl knappast att bli billigare när moms läggs på?
    Beställde dem från usa för jag inte hittat några som jag tycker är lika snygga här i europa. Crockett and joens lowndes är nice men deras läst 348 är alldeles för spetsig för min smak. Carmina har ett par fantastiskt fina double monk straps i deras inca läst, dem finns dock endast tillgängliga att beställa från hong kong, mailade carmina och frågade om dem hade några hemma fast dem hade dem bara i deras simpson läst som är betydligt fulare Allen edmonds mora är oerhört snygga men de har inte varit i produktion på länge.

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Riktigt snygga, ta gärna en egen bild när du väl fått dem.

Sugen på något liknande men vet inte om jag vill ha ett eller två straps.
    Sure thing! Du vill ha med två straps Jag var själv inne på single monk straps ett tag men har fastnat för double på senare.
    Senast redigerat av quuz den 2011-03-14 klockan 18:11.
    w

Reg.datum
    Mar 2009
    Är i behov av en ny vårjacka, såg någon snygg modell några sidor bak men hittade inte den nu när jag kollade.
    Vet inte hur jag ska beskriva min klädstil, sneakers, nudie jeans och oftast nån farfarströja eller dylikt.
    Den jag sett tidigare var nog en fred perry eller något sådant.
    Kom med tips!

JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Iof inte en enda double monk strap på någon av dem bilderna...
    shit du har verkligen lärt dig av gubbarna du känner.
    har dock aldrig förstått hur du som är så mogen och före din tid fortfarande kan hänga på ett forum för småpojkar

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Knepigt att svara om du aldrig skriver Finns alltid på mobilen om du vill leka vettu!

Ja, vi får ta en sångrunda med bilen i sommar och sjunga lite per gessle tillsammans...
    (denna gång kan väl du också sjunga en trudelutt och inte bara sitta och skratta åt min fina sångröst?)

ps. att slå mig på snoppen igen resulterar i omedelbar utkastning ur bilen.

Haha, oh snap!
    Okej, jag ska sjunga falskt jag ska inte slå dig på snoppen och du kommer märka att jag är förändrad. Räcker det

Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    Är i behov av en ny vårjacka, såg någon snygg modell några sidor bak men hittade inte den nu när jag kollade.
    Vet inte hur jag ska beskriva min klädstil, sneakers, nudie jeans och oftast nån farfarströja eller dylikt.
    Kom med tips!
    någon tunn lång parkas? inte jättevårigt kanske men sålänge det inte är dunjackskänsla borde det funka med din stil
    typ den här från acne:

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    Kom med tips!
    Var det möjligen nån av dessa tre?

http://www.wolfhound.se/Product/Show/J7223-102
    http://casualclothing.dk/shop/stone-...et-12825p.html
    http://www.wolfhound.se/Product/Show/M00441
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    nej

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nej
    antar att du tycker att denna också e ful? http://www.barbour.com/index.cfm?fus...bCategoryID=23

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har aldrig gillat dessa "ridjackor, men på senare faktiskt börjat gillade dem. Tycker dom är grymt snygga.
    Själv har jag köpt en Olivgrön jacka, hade dock önskat att den fanns i marinblå. Men är nöjd
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Arbetsbyxor?
    Skojar du?

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Skojar du?
    haha ser ut som det

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vart?

Dickies är ju iof arbetsbyxor så kan va därför det liknar just arbetsbyxor.
    Dickies, Quality Workwear Since 1922.

Sjukt goa byxor förövrigt, även depalma gör riktigt sköna byxor dock ganska stora.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha de va som fan. Jag ser då inte vart dem ser ut som arbetsbyxor, aja. Gillar färgen så kanske köper dem sen

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nej
    antar att du tycker att denna också e ful? http://www.barbour.com/index.cfm?fus...bCategoryID=23
    Ja den är också ful, barbour har annars många andra snygga jackor.
    w

Quiltade jackor ser verkligen fruktansvärt krystat ut på en yngling.

Beställde dem från usa för jag inte hittat några som jag tycker är lika snygga här i europa. Crockett and joens lowndes är nice men deras läst 348 är alldeles för spetsig för min smak. Carmina har ett par fantastiskt fina double monk straps i deras inca läst, dem finns dock endast tillgängliga att beställa från hong kong, mailade carmina och frågade om dem hade några hemma fast dem hade dem bara i deras simpson läst som är betydligt fulare Allen edmonds mora är oerhört snygga men de har inte varit i produktion på länge.

Sure thing! Du vill ha med två straps Jag var själv inne på single monk straps ett tag men har fastnat för double på senare.
    Lite svårt det där, på vissa ser det skit ut med single och på vissa ser det riktigt bra ut. Anledningen till att jag funderar på ett är att det kan se mer stilrent ut, men kanske aningen tomt och tråkigt. Svårt att föreställa sig utan skorna i fråga på fötterna.

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Quiltade jackor ser verkligen fruktansvärt krystat ut på en yngling.

Personligen tycker jag att det kan se bra ut på ungdomar förutsatt att dem har rätt kroppsform för det. En tolvåring på 156cm skulle förmodligen inte bära upp jackan allt för väl.

Galet sugen på en Laco Navy 44 förövrigt
    F.d summertime

http://www.barbour.com/index.cfm?fus...bCategoryID=23

mamma vill ljur på mig en sådan?
    vad tycker vi om det ?
    quuz?

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Lite svårt det där, på vissa ser det skit ut med single och på vissa ser det riktigt bra ut. Anledningen till att jag funderar på ett är att det kan se mer stilrent ut, men kanske aningen tomt och tråkigt. Svårt att föreställa sig utan skorna i fråga på fötterna.

Personligen tycker jag att det kan se bra ut på ungdomar förutsatt att dem har rätt kroppsform för det. En tolvåring på 156cm skulle förmodligen inte bära upp jackan allt för väl.
    Galet sugen på en Laco Navy 44 förövrigt
    Jag tycker single monks ser ut som ett tråkigt mellanting mellan en derby och double monk, men det är som du säger svårt att avgöra innan man prövat båda!

Den klockan såg förövrigt sjukt fin ut, krämvit tavla och kobalt blå visare kan nog vara den snyggaste kombinationen färger på en klocka.

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    http://www.barbour.com/index.cfm?fus...bCategoryID=23

mamma vill ljur på mig en sådan?
    vad tycker vi om det ?
    quuz?
    Precis som Joha har jag också väldigt svårt för quiltade jackor, har dock sätt bilder på folk (även unga) som faktiskt lyckas bära upp det, väldigt svårburet plagg dock (och inte vidare snyggt imo)
    w

Jag tycker single monks ser ut som ett tråkigt mellanting mellan en derby och double monk, men det är som du säger svårt att avgöra innan man prövat båda!

Den klockan såg förövrigt sjukt fin ut, krämvit tavla och kobalt blå visare kan nog vara den snyggaste kombinationen färger på en klocka.

Ja den ligger på 690 EUR vilket är klart överkomligt om man jämfört med liknande kvalité på andra märken.
    F.d summertime

Tips på vårskor?
    Ingen speciell smak så är bara att tipsa. Under 1000 lappen dock. Har inte råd att köpa dyrare skor.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Precis som Joha har jag också väldigt svårt för quiltade jackor, har dock sätt bilder på folk (även unga) som faktiskt lyckas bära upp det, väldigt svårburet plagg dock (och inte vidare snyggt imo)
    Ge mig inpirationsbilder så jag förstår hur man klär sig i den ..

skype ?

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Ge mig inpirationsbilder så jag förstår hur man klär sig i den ..

skype ?

Tycker dock fortfarande inte det är vidare snyggt
    w

Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Okej, jag ska sjunga falskt jag ska inte slå dig på snoppen och du kommer märka att jag är förändrad. Räcker det

Boyaaa

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Tips på vårskor?
    Ingen speciell smak så är bara att tipsa. Under 1000 lappen dock. Har inte råd att köpa dyrare skor.
    Ett par StanSmith kanske?

Annars om du har redigt begränsad budget kan jag tipsa om Caliroots skorea, http://caliroots.com/realdeal/search.asp?container=485. Med lite tur kan du hitta ett eller kanske tom flera par skor riktigt billigt, speciellt om du har en ovanlig skostorlek.
    MRX_Racing @ mnf

JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg

Boyaaa
    Imorn smäller det gubben det ska jag se till

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tjena grabbar! (och Jossy) Börjar se allt för pundig ut nuförtiden och skulle behöva lite tips på kläder, gärna som jag kan köpa på internet eller i Stockholm. Det jag skulle behöva mest är; Tröjor/rugbytröjor, t-shirts och några jeans, eller kanske chinos. Planerar att köpa ett par höga Converse i antingen vit eller svart.
    Här är min sk "stil";

Ja, jag är medveten om att jag ser ut som ett fuckface på bilden

Pusha med tips nu!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in