Sidan 17 av 153 Första ... 715161718192767117 ... Sista
    NeeX
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Jo men där kan jag faktiskt hålla med dig. 500kr tycker jag är okej att lägga på en fin penna lika väl som att du lägger det tiodubbla på en fin klocka (det är lite samma resonemang där, mobilen visar tiden lika bra som klockan för 5k men det är ju inte riktigt samma sak). Över 500kr när man studerar tycker jag också är onödigt, helt klart. Däremot så finns det många fina pennor under/kring 500 lappen, och vad jag menar är om någon reflekterar över vilken penna dom använder dvs inte bara tar första bästa stump till blyerts de kan hitta. Sen om pennan kostar 5kr, 50kr, 500kr eller 5000kr är väl av mindre vikt.

Angående reservoarpennor, har funderat på att köpa en sådan jag också men jag tror det faller på att pappret idag är av för dålig kvalité för det? Eller är det ett annat bläck i dagens reservoarpennor som gör att det går att skriva med dom även på vanliga skolblock?
    Jag räknar då inte matte med pennan iallafall, och stilen sitter vad jag vet i handleden! =)

NeeX
    Gäst
    Nu blire en dubbelpost, kind of...

Gårdagens outfit bestod utav Chinos från Dressman, skjorta från tuns och en JL t-shirt.
    Under tusenlappen! =)

Ser RIKTIGT illa ut att ha kragen sådär.
    F.d summertime

NeeX
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Ser RIKTIGT illa ut att ha kragen sådär.
    Oj, ska jag vika ner den så du inte letar upp min postlåda och hugger ihjäl mig med snodda IKEA knivar?

Citat Ursprungligen postat av NeeX Visa inlägg
    Oj, ska jag vika ner den så du inte letar upp min postlåda och hugger ihjäl mig med snodda IKEA knivar?
    hahahahaha!

Nä men purja har faktiskt rätt, du ser ut som någon misslyckad wannabe från vettefan vad illa är det...

Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Angående reservoarpennor, har funderat på att köpa en sådan jag också men jag tror det faller på att pappret idag är av för dålig kvalité för det? Eller är det ett annat bläck i dagens reservoarpennor som gör att det går att skriva med dom även på vanliga skolblock?
    Beträffande kvalitén på papper i vanliga skrivblock så funkar det utmärkt tycker jag, iaf med pennan som jag nämnde tidigare (pilot vpen. Bläcker rinner inte igenom och torkar även fort. Har även provat men en lite dyrare variant från Pelikan och det funkade utmärkt, pennan hade en fin nub, bläcket vet jag inte ritkigt vilket det var. Har du en tjockare nub så läcker det nog igenom eller tar längre tid att torka, men med en fin nub så var det inga problem. Dock så ser det lite kul ut att använda en dyr reservoarpenna med ett billigt skrivblock om du frågar mig, lite som att slänga på dyra fälgar på en gammal golf. Kan tipsa på Moleskin samt Rhodia som båda gör väldigt fina skrivblock som funkar såväl till vardags samt skola, dessa har även betydligt tjockare samt bättre papper än "vanliga" skrivblock.
    w

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Beträffande kvalitén på papper i vanliga skrivblock så funkar det utmärkt tycker jag, iaf med pennan som jag nämnde tidigare (pilot vpen. Bläcker rinner inte igenom och torkar även fort. Har även provat men en lite dyrare variant från Pelikan och det funkade utmärkt, pennan hade en fin nub, bläcket vet jag inte ritkigt vilket det var. Har du en tjockare nub så läcker det nog igenom eller tar längre tid att torka, men med en fin nub så var det inga problem. Dock så ser det lite kul ut att använda en dyr reservoarpenna med ett billigt skrivblock om du frågar mig, lite som att slänga på dyra fälgar på en gammal golf. Kan tipsa på Moleskin samt Rhodia som båda gör väldigt fina skrivblock som funkar såväl till vardags samt skola, dessa har även betydligt tjockare samt bättre papper än "vanliga" skrivblock.
    Du har övertygat mig, även om det kanske inte blir min vardagspenna i skolan ska jag helt klart ge en sådan som du länkade ett försök.
    MRX_Racing @ mnf

NeeX
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    hahahahaha!

Nä men purja har faktiskt rätt, du ser ut som någon misslyckad wannabe från vettefan vad illa är det...
    Haha, ja om det ser så illa ut kan jag vika ner den nästa gång =)

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Bryr mig faktiskt om vad jag klär mig i osv. Men när det snackas om pennor för 500 så känns de lite överdrivet

Om du inte tål kritik så känns de onödigt att ens posta. Kan inte annat än hålla med om att de såg lite dumt ut.
    Skämtar bara mannen! Du som är extra häftig borde väl förstå sånt?

Reg.datum
    Mar 2009
    Tips på schyssta sneakers till vintern?
    Varken låga eller riktigt höga

NeeX
    Gäst
    Nike är att rekommendera!

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av NeeX Visa inlägg
    Nike är att rekommendera!
    någon speciell modell?

Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    någon speciell modell?
    kan du inte bestämma det själv?

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    kan du inte bestämma det själv?
    Det kan jag säkert göra men nu råkade jag fråga honom först.

Det kan jag säkert göra men nu råkade jag fråga honom först.
    du kan alltså inte välja skor utan att fråga andra först?

Reg.datum
    Mar 2009
    du kan alltså inte välja skor utan att fråga andra först?
    De kan jag säkert men jag frågade honom ändå...

De kan jag säkert men jag frågade honom ändå...

Beställde nyss hem en fin kabelstickad tröja från gants nyöppnade webshop, 995 kr gick den på. Kan passa på att även rekomendera deras webshop då de för september månad har fri frakt samt att om man vill skicka tillbaks en vara för att den inte passade skickar dem med retursedel vid varje order där de står för fraktkostnaden för retur. Perfekt om man känner sig osäker på en storlek och vill prova

http://www.gant.se/kop/herr/gant_rug...le_crew/cream/
    w

Beställde nyss hem en fin kabelstickad tröja från gants nyöppnade webshop, 995 kr gick den på. Kan passa på att även rekomendera deras webshop då de för september månad har fri frakt samt att om man vill skicka tillbaks en vara för att den inte passade skickar dem med retursedel vid varje order där de står för fraktkostnaden för retur. Perfekt om man känner sig osäker på en storlek och vill prova

är inte 1k mycket för en noname ( om det nu är det ! ) kofta ?
    fast kanske bara för att jag köper mest på HM eller rea saker för max 500

gant = noname? njaaaaa inte riktigt

gant = noname? njaaaaa inte riktigt
    haha inte ? har inte riktigt den klädestilen så kanske därför jag inte reagerade

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    haha inte ? har inte riktigt den klädestilen så kanske därför jag inte reagerade
    fråga quuz

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Gant är inte no name. Sen så är logotyper fult, om folk sedan tror det är no name för det bryr jag mig inte om.
    w

Älskar dom tröjjorna av gant, har bara en men ska fan beställa en likadan som dig asså

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Älskar dom tröjjorna av gant, har bara en men ska fan beställa en likadan som dig asså
    Gör de! Jag beställde min i förrgår och sitter i den just nu. Tog S då jag är en smal sate, 176 lång och 62kg. S var dock verkligen S, tänk ralph lauren slimmat, ungefär så sitter den. Enda negativa är att den är lite för lång i ärmarna, då jag är svag för tröjor där skjortärmen sticker fram ca en halv cm :3
    w

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tänkte beställa den tröjan i blått + 3 Buttondown skjortor däirfrån. Skjortorna är regular fit så är lite tveksam ang storlekarna.

Är ca 180, 70kg. Har just nu på mig en skjorta från ralph lauren som är M, slim fit. Tycker du att man ska köra på S eller M?
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

http://thenextproject.tumblr.com/

Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Tänkte beställa den tröjan i blått + 3 Buttondown skjortor däirfrån. Skjortorna är regular fit så är lite tveksam ang storlekarna.

Är ca 180, 70kg. Har just nu på mig en skjorta från ralph lauren som är M, slim fit. Tycker du att man ska köra på S eller M?
    Medium, lätt.

om du är 180 kan du väl inte ha S ? jag är smal som sate och 190 men måste ändå ha MINST XL då dom annars blir korta och ibland bara vida och slappa, svårt

Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg

M låter som sagt vettigt, dock så är de inte lika slim som ralph laurens slim fit skjortor (som förövrigt har perfekt passform för oss smala)
    w

Bör jag sätta på en gummisula på mina skor från Loake? Har sett att redan nu, efter en användning, så har de blivit slitna ned så att det är farligt nära sömmen på vissa ställen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in