Sidan 91 av 153 Första ... 41818990919293101141 ... Sista
  1. #2701
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Flera personer har sagt så, inkl. min pappa som är rätt "intresserad" av klockor. Har aldrig brytt mig om att fråga varför så gör det nu, varför?
    Håller dom sämre kvalité eller något? För märket, i det här fallet Gant, tycker jag absolut inte är något skit märke om man säger så.
    Har varit med i flera fall där klockor av fabrikat som bland annat sysslar med kläder håller en låg kvalitet. Dessa märken kan till exempel vara Gant och Calvin Klein. Du är ung och rör dig antagligen en del, satsa på Tissot. De håller en extremt hög kvalitet om man är aktiv till exempel och tappar klockan eller stöter vid den mycket osv. Finns väldigt fina modeller, kolla på Tissot PRC 200

  2. #2702
    Förstår precis!

    Har varit med i flera fall där klockor av fabrikat som bland annat sysslar med kläder håller en låg kvalitet. Dessa märken kan till exempel vara Gant och Calvin Klein. Du är ung och rör dig antagligen en del, satsa på Tissot. De håller en extremt hög kvalitet om man är aktiv till exempel och tappar klockan eller stöter vid den mycket osv. Finns väldigt fina modeller, kolla på Tissot PRC 200
    Tack för tipset ang. Tissot PRC 200, hittade nämligen en PRS 200 som jag fastnade för, kostade 3745:- så det är överkomligt, blir nog den trots allt
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  3. #2703
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #2704
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Kan inte rekommendera den där ganten, har en själv. En visare har gått av en gång och glaset är numer spräckt.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  5. #2705
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Fattar verkligen inte hur jag tänkte. Först var jag inne på en Barbour quilted. Har nu insett att jag skulle frysa ihjäl.
    Sprang idag in på NK och klämde lite på Barbour Wax Bedale jacket. Kändes gubbig när den satt på, dessutom kändes den inget vidare varm.
    Köpte mig istället en Dunjacka samt ett par skor. Win
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  6. #2706
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Fattar verkligen inte hur jag tänkte. Först var jag inne på en Barbour quilted. Har nu insett att jag skulle frysa ihjäl.
    Sprang idag in på NK och klämde lite på Barbour Wax Bedale jacket. Kändes gubbig när den satt på, dessutom kändes den inget vidare varm.
    Köpte mig istället en Dunjacka samt ett par skor. Win
    pic's or it did'nt happened
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #2707
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  8. #2708
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jackan är verkligen mycket snyggare i verkligheten. Såg konstigt ut. Ska försöka få en bättre bild!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #2709
    Skorna såg bra ut i alla fall, hade dock vart bättre i brunt
    F.d summertime

  10. #2710
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Skorna såg bra ut i alla fall, hade dock vart bättre i brunt
    Japp, har letat som en galning efter ett par bruna. Men hittar inga bruna i min prisklass
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #2711
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Letar efter ny vinterjacka, samt fodrade skor.
    http://www.scorett.se/man/2122356
    Gillar dem, men tyvärr inte fodrade. Så om någon vet något liknande men fodrat, awesome!

    Jacka då. Vet bara att jag vill ha något lite längre. I övrigt är det svårt. Tips?

  12. #2712
    Köpte mig dessa idag då jag inte hade ett enda par skor utan hål i.

    http://www.scorett.se/man/2152453

    M
    ånga kommer nog inte gilla dem, men jag tycker de passar min stil rät bra. Jag är så trött på att bara gå i svarta dojor, lite därför jag köpte dessa.

    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  13. #2713
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  14. #2714
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Köpte mig dessa idag då jag inte hade ett enda par skor utan hål i.

    http://www.scorett.se/man/2152453

    M
    ånga kommer nog inte gilla dem, men jag tycker de passar min stil rät bra. Jag är så trött på att bara gå i svarta dojor, lite därför jag köpte dessa.

    Hade du tänkt ha de som vinterskor?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #2715
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hade du tänkt ha de som vinterskor?
    Njaa, inte fullt ut. Tänkte mer ha de fram tills snön kommer. Var som sagt hål i ALLA mina andra vanliga skor, så aa. Köpte mig även ett par vinterskor samma veva, men de fanns inte på hemsidan och jag pallar tyvärr inte ta egen bild.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  16. #2716
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Njaa, inte fullt ut. Tänkte mer ha de fram tills snön kommer. Var som sagt hål i ALLA mina andra vanliga skor, så aa. Köpte mig även ett par vinterskor samma veva, men de fanns inte på hemsidan och jag pallar tyvärr inte ta egen bild.
    Okej Hoppas kläderna kommer nästa vecka, börjar ju fan bli kallt nu
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #2717

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Har just beställt detta:






  18. #2718
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Byxorna..

  19. #2719

  20. #2720
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Byxorna..
    ...tröjan och skorna.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  21. #2721
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Byxorna..
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Instämmer!
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    ...tröjan och skorna.
    +1
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #2722
    Byxorna va nice imo!

  23. #2723
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Tänkte slå till på ett par RM. Williams i mocka och är medveten om att de krväer en del jobb. Tänkte skydda dessa med denna finurliga sak då vädret är ostabilt.

    Quuz eller någon annan, vet ni vad märket heter som tillverkar dessa? Vet att King skrev en del om dessa förra säsongen.

    http://www.vrgdt.se/nr2/bilder/noje/street6.jpg

    Alltså de orangea skydden. Behöver inga kommentarer om att det är fult, för det vet jag redan
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  24. #2724
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Tänkte slå till på ett par RM. Williams i mocka och är medveten om att de krväer en del jobb. Tänkte skydda dessa med denna finurliga sak då vädret är ostabilt.

    Quuz eller någon annan, vet ni vad märket heter som tillverkar dessa? Vet att King skrev en del om dessa förra säsongen.

    http://www.vrgdt.se/nr2/bilder/noje/street6.jpg

    Alltså de orangea skydden. Behöver inga kommentarer om att det är fult, för det vet jag redan
    Varför köpa dom om man ändå ska ha skydd över dom? Ärligt talat så verkar ju det väldigt korkat.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  25. #2725
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Letar efter ny vinterjacka, samt fodrade skor.
    http://www.scorett.se/man/2122356
    Gillar dem, men tyvärr inte fodrade. Så om någon vet något liknande men fodrat, awesome!

    Jacka då. Vet bara att jag vill ha något lite längre. I övrigt är det svårt. Tips?
    Var själv inne på dessa ett tag, har tyvärr inget direkt liknande med foder att tipsa om. En schysst lite längre jacka är Elvine Floyd, har den själv och är riktigt nöjd, vet dock inte riktigt bart man kan köpa den längre då den är slutsåld på nelly.com, åtminstone i Navy och svart var verkligen inte lika snygg.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Var iväg och köpte en bondelid vinterjacka igår ifrån mq, men ångrade mig rejält och lämnade tillbaka denna och köpte denna ist:

    http://www.smartguy.se/klader/jackor...acka_138361_21
    Svensk kvalité det där
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  26. #2726
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Tänkte slå till på ett par RM. Williams i mocka och är medveten om att de krväer en del jobb. Tänkte skydda dessa med denna finurliga sak då vädret är ostabilt.

    Quuz eller någon annan, vet ni vad märket heter som tillverkar dessa? Vet att King skrev en del om dessa förra säsongen.

    http://www.vrgdt.se/nr2/bilder/noje/street6.jpg

    Alltså de orangea skydden. Behöver inga kommentarer om att det är fult, för det vet jag redan
    Fötstör ju hela grjen med aty köpa fina skor.


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk

  27. #2727
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Fötstör ju hela grjen med aty köpa fina skor.


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk
    Tanken är ju inte att dessa ska sitta på hela tiden utan endast i nödfall.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  28. #2728
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Var själv inne på dessa ett tag, har tyvärr inget direkt liknande med foder att tipsa om. En schysst lite längre jacka är Elvine Floyd, har den själv och är riktigt nöjd, vet dock inte riktigt bart man kan köpa den längre då den är slutsåld på nelly.com, åtminstone i Navy och svart var verkligen inte lika snygg.
    Ska ta mig en titt på den jackan, tack

  29. #2729
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Tänkte slå till på ett par RM. Williams i mocka och är medveten om att de krväer en del jobb. Tänkte skydda dessa med denna finurliga sak då vädret är ostabilt.

    Quuz eller någon annan, vet ni vad märket heter som tillverkar dessa? Vet att King skrev en del om dessa förra säsongen.

    http://www.vrgdt.se/nr2/bilder/noje/street6.jpg

    Alltså de orangea skydden. Behöver inga kommentarer om att det är fult, för det vet jag redan
    "Skydden" kallas för galoscher och varianten på bilden kommer från norska Swims.

  30. #2730
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Tänkte slå till på ett par RM. Williams i mocka och är medveten om att de krväer en del jobb. Tänkte skydda dessa med denna finurliga sak då vädret är ostabilt.

    Quuz eller någon annan, vet ni vad märket heter som tillverkar dessa? Vet att King skrev en del om dessa förra säsongen.

    http://www.vrgdt.se/nr2/bilder/noje/street6.jpg

    Alltså de orangea skydden. Behöver inga kommentarer om att det är fult, för det vet jag redan
    Swims



    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Fötstör ju hela grjen med aty köpa fina skor.


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk
    Snarare så att du förstör ett par fina skor i onödan utan ett par. Bra att ha när man går till jobbet i ösregn eller snö så kan man bara ta av dem när man kommer fram.
    w

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in